Pages

Vánoce v Bradavicích - Bellatrix Lestrange

"Luciusi to nemyslíš vážně, je to moje sestra." Lamentovala Narcissa
"A já jsem tvůj manžel a co dala ona minulé Vánoce mě? Ostříhala mi vlasy!"
"Ale pak ti to přece moc slušelo."
"Vypadal jsem jako idiot. Teď za to bude pikat." Řekl Lucius, který si Narcissiních protestů už dál nevnímal. Nechal jí v kuchyni a vnikl Bellatrix do pokoje a připravil jí tam "Vánoční dárek". Stihl to jen tak tak. Trvat mu to o pět minut déle, přistihla by ho Bellatrix.

Když vešla Bellatrix do pokoje nebylo tam vůbec nic divného až na jednu maličkost. Na stolku ležela krabička. Netrvalo to dlouho a Bellatrix si jí všimla. Byla zvědavá. Otevřela krabičku a v ní byl nádherný prstýnek se safírem. A u něj vzkaz: Vezmeš si mě? Voldemort. Bellatrix byla štěstím bez sebe a hned letěla za Voldemortem. " Ano, ano vezmu." Křičela přes celý sál, aniž by si uvědomila, že jsou tam všichni smrtijedi a smějí se jí. Dokonce i samotný Voldemort měl na tváři něco podobného úsměvu.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)