Pages

Vánoce plné kouzel


A už je to tady. Mamka šílí. Na stole máme Vánoční ubrus, všude se povalují věnce, v kuchyni snad tuna vek a těsta na vánočku nemluvě o patnácti druzích cukroví v mrazáku na půdě. Dobře to s tím cukrovím je trochu divné, ale je to fakt. Máme velký mrazák, do kterého nic nedáváme. Je vypnutý na půdě a je v něm cukroví. Šílené že? Seznamte se s mými Vánoci.

Mám ráda Vánoce a všechnu tu výzdobu. Ale jednu věc stejně nechápu, proč? Proč se s tím rodiče tak namáhají, když k nám návštěvy stejně nechodí? Nevadí mi to, ale já bych si s tím takovou práci nedala. No…bez štědrovečerní večeře bych se neobešla, ale jinak. Já bych se s tím tolik nenamáhala. A to ještě není postavený stromek. Nemluvě o hromadě jmelí, které můj bratr přinesl z lesa. Ani nevím, kam se podělo.
 
Zase jsem trochu odbočila od tématu že? To jsem prostě já. Takže teď už opravdu k věci. Vánoce tvoří plno věcí. Pro někoho je to výzdoba. Pro jiného tradice. Pro hodně lidí dárky. A pro malé děti Ježíšek. To všechno se může považovat za kouzla Vánoc. Ale podle mě k Vánocům patří jenom jedno kouzlo. Už jsem tu o něm mluvila a stojím si za tím. Největším Vánočním kouzlem je to, že je můžete trávit s lidmi, které milujete. Protože když ne, tak to vlastně ani žádné Vánoce nejsou

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)