Pages

Tři pohádky bez kterých si nedokážu představit Vánoce

 
Popravdě by bylo jednoduší napsat tři filmy, bez kterých si nedovedu představit Vánoce, ale pohádky jsem nakonec také nějak dala dohromady.

Princezna se zlatou hvězdou na čele. To je jedna z mých nejoblíbenějších pohádek. Dřív jsem ji tedy nemohla vystát, nevím proč, ale teď ji miluji a to je hlavní. A Vánoce bez ní? To by pro mě byla tragédie.


Dále je to Šíleně smutná princezna také má srdcovka. Srdce z lásky maluju, protože já miluju a miluju a miluju… Tohle je prostě úžasná písnička a celá ta pohádka je taková úsměvná.


Pokud si někdo z vás myslela, že jako třetí dám Popelku, mýlil se. Popelka je sice klasika a většinou se na ní dívám, ale popravdě už je to dost ohrané, že když už ji sleduji, je to tak na půl ucha. Tak jsem uvažovala mezi dvěma pohádkami. Obě jsou naprosto úžasné a nemohla jsem se rozhodnout, ale nakonec jsem si uvědomila, kterou jsem nikdy nevynechala. A to byla pohádka Co takhle svatba princi? Já ji miluji. Příběh je popravdě docela klasický, ale asi je to kvůli písničkám a popletenému králi.

Nevím, proč si bez nich nedovedu představit Vánoce, asi proto, že je sleduji každý rok a už je to taková menší tradice a tradice se porušovat nemají. Tak doufejme, že mi bude televizní program nakloněn.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)