Pages

Tlustý, těžký, hardbackový

Upřímně mi ani tak nesejde na tom, jestli je kniha hardback nebo paperback. Ale je pravda, že některé knihy si neumím představit jako hardbacky a některé si zase neumím představit jako paperbacky. Proto neodsuzuji ani jedno. Nebudu se tu teď rozepisovat o tom, jaký má který formát výhody a jaké nevýhody, protože to není účelem. Proto vám napíšu něco bližšího o mém vztahu k hardbackům.

Vždycky si hrozně ráda přečtu tlustý hardback, než tenký. Vždycky, když si nějakou takovou knihu koupím nebo pučím, tak se vyděsím. Vždycky si řeknu, že mi bude trvat věčnost, než si takovou knihu přečtu. Ale ironií je, že jí mám většinou přečtenou rychleji než nějakou stostránkovou knihu.

Jediné knihy u mě v knihovně, které by se daly označit za tlusté, těžké, hardbacové, jsou knihy ze série Twilight. Jak už jsem řekla moje knihovna je velmi skromná a většinou převládají paperbacky. Ale hrozně ráda ty tlusté, těžké a hardbacové knihy čtu.

Tohle je asi vše co k tomuto tématu mohu říct. Doufám, že to má alespoň nějaký smysl. Tak zase příští neděli i tohoto projektu.
 
 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)