Pages

Summer reading - 1.Úkol


 Prvním úkolem je Letní TAG.


1. Jakou knihu si představíš, když se řekne léto?
Když se řekne léto, jako první mě napadne Polibek pro Annu.

2. Jakou postavu si spojíš s létem?
S létem si spojuji Summer z knihy neobyčejný kluk.

3. Do jaké knihy bys jela na dovolenou?
Já bych dovolenou nejradši strávila v knize Mé sladké šestnácté století. Tam je totiž renesanční Itálie a tu bych docela ráda poznala.

4. Jaké knihy si s sebou bereš na dovču (na tábor)?
Na dovolenou nejezdím, ale kdybych jezdila, bylo by mi to jedno. Vzala bych si sebou ty knížky, které bych zrovna chtěla číst. Nerozhodovala bych se mezi tím, jestli si vezmu romantiku, fantasy nebo detektivku.

5. Co nejraději děláš v létě?
V létě nejraději odpočívám s knížkou nebo se jen tak procházím po městě a užívám si, že nemám žádné povinnosti.

6. Co si představíš, když se řekne léto?
Kromě toho, že si představím konečně chvíli klidu od školy, si představím sluníčko, vodu a lenošení v trávě s knížkou.

7. Co je tvůj největší zážitek z léta?
Léto teprve začalo, takže o žádném velkém zážitku se mluvit nedá. A z minulých let také ne. Já léto trávím pohodově, doma. Takže největší žážitek za léto je ten, že mám konečně čas chodit ven s pejskem.

8. Kdybys měla napsat knihu o létě, o čem by byla?
Nejspíš bych psala o partě přátel, kteří tráví léto na vandru po česku. Užívají si zábavu a potkávají zajímavé lidi.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)