Pages

Pretty Little Liars TAG

Nevím kolik z vás sleduje Pretty Little Liars, ale já jsem tady našla jeden zajímavý TAG a tak mě napadlo ho udělat.

 
Kdo je tvá oblíbená postava, proč?
Mám hodně oblíbených postav, ale nejoblíbenější je asi Caleb. Protože je krásný, vtipný a snaží se ze všech problému dostat sám a naopak všem ostatním pomoc.

Kdyby si mohla být jaká kolik postava, kdo by to byl a proč?
Určitě Hanna. Má skvělý styl a smysl pro humor. A to nemluvím o jejím skvělém příteli. :D

Kdo je Tvůj oblíbený pár a proč?
Vždycky uvažuju mezi Haleb a Spoby. Oba tyto páry miluji. Ale oblíbenější je přeci jen Haleb. Oni jsou pro sebe dokonalí. Hodí se k sobě, protože na první pohled nemají nic společného, ale když je pozorujete blíž, mají víc společného, než by kdokoliv řekl.

Jak dlouho seriál sleduješ? Jaká byla první reakce?
Asi od roku 2012, kdy jsem se dívala na první dvě série na Markíze a pak pokračovala v počítači. Moje první reakce byla: "Co to proboha je, jak to že nedávají upíry?" :D

Zpíváš si úvodní znělku?
Nezpívám. Spíš občas poslouchám. I když mě popravdě trochu děsí. Kdo normální nazpíval tuhle písničku?

Čí styl se Ti líbí nejvíce?
Hannin. Hrozně se mi líbí její oblečení i doplňky. I když Aria také nemá špatný vkus. Některé outfity má fakt povedené. Ale i přesto je nejlepší Hannin.

Co je podle tvého názoru nejvíce šokující věcí, která se v seriálu odehrála?
Nejvíc šokující bylo podle mě odhalení, které se týkalo Ezry. Nechci říkat nic víc, pro případ, že by to někdo sledoval a nevěděl, o čem mluvím.

Máš nějaký zvyk, který dodržuješ při sledování seriálu?
Vlastně ani ne. Jen to, že když se dívám na Pretty Little Liars, tak musím mít nasazené kontaktní čočky. I kdybych si je měla nasadit jen kvůli tomu seriálu. Ale takhle to mám u všech seriálu, nejen u Pretty Little Liars.

Co si myslíš o Jenně?
Je to mrcha. A mohla by z toho seriálu zmizet. Na furt. Holkám to vždycky pěkně zavařila. I když jsem popravdě ještě nepochopila, jakou přesnou úlohu tam má.

Kdo je podle Tebe -A a proč?
Kdo je -A se už zjistilo. I když si tím popravdě nejsem jistá, není to poprvé, co bylo zjištěno kdo je -A, a pak se to změnilo. Navíc mi některé věci nesedí. Ale zatím žádný další typ nemám.

Jaké odhalení by sis nejradši přála v nadcházející sérii?
Chtěla bych zjistit jak je to vlastně se Spentřinou rodinou. A nejspíš by bylo fajn, kdyby odhalily nějaké Monino spiknutí nebo jak to nazývat, a poslaly ji někam pryč.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)