Pages

Prázdninový TAG

Neodolám a také se zapojím do TAGu, který jsem objevila u Katie a jehož autorem je Mona.


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Když opominu fakt, že prázdniny mají jen dva měsíce, tak víc. Nemusím se stresovat učením a takovými věcmi. Takže doháním, to co nestihnu přes rok.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Abych řekla pravdu, tak nevím. Já si s létem spojím akorát romantiku, což je plno knih. Ale konkrétní žádnou.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Plný kufr. A to nežertuju, já toho opravdu schopná jsem. Kufr knížek, notebook do ruky a jede se.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Momentálně povinnou četbu nemám, ale pochybuji, že bych jí o prázdninách četla.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Nesnáším klasiku, ale u knížek dělám vyjímku. Papírové jsou prostě nejlepší! Občas si přečtu něco i z počítače, ale není to prostě ono.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Tygrovo prokletí, Tygrova stezka... prostě celou tygří sérii. Miluji ji a hrozně ráda bych viděla film. Můžu jen doufat, že to někdo natočí.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Damon Salvatore. S kým jiným prožít den? Pořádná party a Damon, to je můj sen.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Bradavice. Tam bych se rozjela hned, kdybych mohla. No... hned ne, jsou prázdniny, ale v září hned.
 
 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)