Pages

Podzimní TAG

1.Nejlepší kniha, kterou jsem četla na podzim
Moje paměť není tak dobrá, abych si pamatovala, co jsem četla všechny podzimy, ale co se týká tohoto podzimu, tak je to jednoznačně Příběh dvou staletí. Možná jsou i lepší knihy, ale tohle je moje srdcovka.


2. Kniha, která ti připomíná školu
Tady ani nemusím přemýšlet. Kniha, která mi připomíná školu, je Harry Potter. Proč asi nemusím vysvětlovat, akorát že v těchto knihách proti škole nemám vůbec nic. Kdežto ve skutečnosti…


3. Kniha, jejíž obal připomíná podzim
Momentálně mě napadá akorát kniha Čarodějky z EastEndu, kde jsou na obálce podzimní listy.


4.Tvůj nejoblíbenější hororový příběh
Moc hororů, co by byly opravdu horory, nečtu, ale moje opravdu oblíbená kniha je Nemilovaní. Pro mě je to strašidelné tak akorát a dost se mi to líbilo.


5.Nejoblíbenější hororový film
Vlastně jsem viděla akorát Ženu v černém a to ještě omylem, ale byl to fajn film. A také hodně strašidelný, zvlášť když jsem dostala praštěný nápad a pustila si ho v půl dvanáté večer.


6.Kniha, která bude vydána na podzim a na kterou se nejvíc těšíš
Těším se na hodně knih, ale nejvíc jsem se ale těšila na knihu, která už vyšla. Labyrint - Útěk. A pak Buď se mnou. Na tyto dvě knihy jsem se opravdu šíleně těšila.




7. Film, který na podzim půjde do kin a na který se nejvíc těšíš
Opět je to film, který už v kinech je. A je to tedy opět Labyrint - Útěk s mým oblíbeným hercem Dylanem O´Brienem.


8.Ukaž tři knihy, které si chceš přečíst letos na podzim
Škola dobra a zla, Kde hvězdy stále září, Pán prstenů - Společenstvo prstenu. No a hromadu další. Však mě znáte.


9.Jaké knihy bych doporučila jako četbu na Halloween
Četbu na Halloween? Tak to vážně nevím, ale jelikož horory nečtu, tak určitě něco s nadpřirozenou tématikou. Třeba o vlkodlacích, upírech nebo čarodějnicích.


TAG jsem našla ZDE

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)