Pages

Pod vlivem lásky II - 2.Kapitola




Věděla jsem, že tam nemám chodit. Byla jsem hloupá, když jsem myslela, že mi odpustí stejně tak jako Caroline Klausovi jeho chování, to že chtěl zabít většinu jejích přátel a další věci. Teď už můžu jen zapomenout, ale jak? Na Alexandra jsem zapomínala asi tisíc let. A to se mě prosím pěkně pokusil zabít. Jak mám sakra zapomenout na Matta? Jak dlouho to bude trvat? Dva tisíce let? Tři? Nevím, ale bude to trvat dlouho.

Celou tu dobu, i když jsem byla na druhém konci světa, jsem na něj myslela, ale věděla jsem, že není naděje. A pak, když se dal Nik dohromady s Caroline, jsem začala doufat, že by se to mohlo spravit i mezi námi, ale zmýlila jsem se a je mi ještě hůř. Vím, že když tady zůstanu, tak se budu pořád trápit. Jenže když odjedu, udělám to samé co před lety. Vzdám se naděje na lásku a to já nemůžu. Vím, že mě Matt miluje stejně jistě, jako vím, že mě od doby co se stal upírem, nenávidí. Ale už jsem se mu omluvila a ne jednou. Teď můžu jen čekat a doufat, že nebude trvat věčnost, než si uvědomí, co cítí.

Cestou jsem narazila na Grill a zjistila, že sklenička vodky by nebyla špatná. Vlezla jsem tam. Grill nejspíš zůstane vždycky stejný. Jsou tu ty samé židle a stoly. Stejná výzdoba. Parta studentů rozházených po stolech. Pár kluků, kteří jsou nejspíš zhulení u kulečníku. Prostě se nezměnilo vůbec nic.

Sedla jsem si k baru a objednala si vodku. Jakmile jsem měla skleničku před sebou, obrátila jsem do sebe její obsah a objednala si další a další a další… Číšník se asi po třiceti skleničkách divil, že ještě nejsem na plech. Dle jeho úsměvu bych tipovala, že přesně to by chtěl. Opitou a povolnou dívku. Ale v tom se panáček přepočítal. Trvá dlouho, než se opije upír a dle mého skromného odhadu je to u původního dvakrát taková doba. Jsme skoro nezničitelná a pár skleniček vodky na tom nic nezmění. Alespoň fyzicky. Co se týká psychiky, nejsem si zas až tak jistá. Může se upír vůbec psychicky zhroutit? Povzdechla jsem si. Vypila na ex další vodku přede mnou a objednala si další. Momentálně bych si opravdu přála, aby alkohol otupil moje smysly. Ale nedokáže. Rozhodně ne tak jako u člověka. Co tu vlastně ještě dělám? Matt ze mě udělal naprostého blázna.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)