Pages

Pod vlivem lásky II - 10.Kapitola




"Takže, sestřičko… jaký je tvůj plán na likvidaci lovce? Nehnout se z postele?"
"Proboha Niku, nech si to."
"Ale no tak, prozraď mi ten svůj úžasný plán." Ten chlap se šklebil, jako blázen. Vážně jsem mu neměl volat.
"Donovanova část určitě spočívala v tom, že mi vyplení bar, protože tam bylo padesát lahví, padesát a teď tam není vůbec nic, vůbec!" Tohle je fakt úžasné.
"Fajn nechte toho všichni," ozvala se Caroline. "Matte, ty Damonovi doplníš zásoby. Damone, už sakra sklapni a Klausi, přestaň do nich rýt."
"Proč bych měl, vždyť je to taková zábava…"
"Jestli hned nepřestaneš, odejdu do Grillu a budu čekat, dokud se tam ten lovec neobjeví," přerušila ho Car.
"Tak ti zlomím vaz."
"A já s tebou už v životě nepromluvím." Ti dva tam proti sobě stáli a snažili se neuhnout pohledem.
"Fajn," vzdal to nakonec Klaus.

"Máte teda nějaký plán?" otočil se zase na nás.
"Jak řekla Caroline, sednu si do baru a budu čekat na lovce. A když už tu si, můžeš mě chránit," ozvala se Rebekah.
"Vy jste se všichni úplně zbláznili."
"No promiň, ale pokud tam napochoduješ ty, každý lovec vezme nohy na ramena."
"Ale ty ani Caroline tam nepůjdete."
"Tak tam půjdu já," ozvala se Elena.
"Ne, ty tam v žádném případě nepůjdeš!" ozval se pro změnu Damon a já jsem se v tom už začínal pomalu ztrácet.
A pak jsem se v tom ztratil úplně. Všichni mluvili najednou, kdo půjde do baru, kdo tam v žádném případě nepůjde… jednoduše to byl blázinec.

"Dost!" zakřičel jsem, ani nevím, co to do mě vjelo, ale to jejich hašteření mi šlo na nervy. Navíc to zabralo, všichni okamžitě ztichli a kupodivu neměli žádné stupidní narážky na moji osobu.
"Takhle se nikam nedostaneme. Potřebujeme plán a tohle je akorát chaos."
"Tak co navrhuješ Donovene." A tady je ten výsměch, Damon nikdy nezklame. Ale popravdě jsem do teď neměl moc času o tom přemýšlet, tak jsem řekl první věc, která mě napadla.
"Půjdou tam všechny tři. Budou se navzájem chránit, my je budeme krýt a zároveň hledat lovce. Jestli je to tak nezkušený lovec, jak vypadá, nepozná, že u stolu sedí upíři s hybridem."
"To tam můžeme jít rovnou my, aby byly v bezpečí," ozval se otravně Klaus.
"Myslím si, že holky jsou lákavější cíl. Navíc Rebeku už zná." Sám jsem se divil, jak rychle jsem vymyslel plán. Nebyl nijak složitý, ale evidentně nejdeme ani proti zkušenému lovci upírů, tak na co nějaké složitosti.
"Jdu do toho," ozvala se Rebekah
"My taky," dodala Car s Elenou a mě bylo jasné, že Damon a Klaus ustoupí. Nikdy jim nedokážou nic odmítnout, i když se snaží. Jednoduše je mají omotané kolem prstu.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)