Pages

Pod vlivem lásky - 8.Kapitola



Vzbudila jsem se. Ale nebylo to příjemné probuzení. Byla jsem svázaná provazy ze sporýše. Někde ve sklepě, asi. Jak jsem mohla být takhle blbá? Mohlo mi být jasné, že je to nějaká pitomá past. Nikdy by to nemohlo být tak lehké. Proč musím být tak blbá?
"Šípková Růženka je konečně vzhůru." Alex.
"Co se to tady k sakru děje?" vážně potřebuju nějaké vysvětlení.
"Už jsem ti to říkala. Chci Klause mrtvého. Jenže on se přede mnou jaksi schovává a jediný způsob jak ho donutit sem přijít je vzít mu někoho koho miluje. A celé mé dětství, kdy jsem mu naivně věřila, mluvil jen a jen o tobě."
"Jestli říkáš pravdu, a je to tvůj otec. Jak můžeš?"
"Je to vrah. Zabil mou matku a já zabiju jeho. A ty mi s tím pomůžeš?"
"Vážně si myslíš, že sem poběží?"
"Miluje tě."
"Ale určitě ví, že když sem půjde, tak ho zabiješ. A když umře on, umřu i já."
"Je samolibý. Určitě si bude jistý, že to zvládne. Půjde sem. A tady na něj bude čekat stovka hybridů, moje kamarádky čarodějky a jeden kůl z bílého dubu."
"Hybridi? Teď si vymýšlíš. Hybridy může vytvořit Klaus pomocí krve dvojnice. A žádná dvojnice není, a i kdyby byly by mu oddaný."
"Jsi blondýna, takže chápu, že si trochu pomalejší. Já jsem hybrid od narození. Můžu vlkodlaky měnit v hybridy, jak se mi zachce."
"To ne." prosím, ať to není pravda.
"To jo. Jsem silnější než Klaus. A zabiju ho."
"Pokud on nezabije tebe."
"To nedokáže. Stejně jako miluje tebe, miluje i mě. Měl příležitost mě zabít, ale neudělal to. Prostě to nedokáže. Láska nás činí slabýma."
"Slyšíš se, co říkáš? Klaus není ten špatný, to ty!"
"Mysli si co chceš, ale až tě přijde vysvobodit, bude to rychlý konec. Jo a tohle si vezmu." Stáhla mi z prstu můj sluneční prsten. Proč? Stejně jsem tak zesláblá, že se nemůžu ani hnout. A to je na tom to nejhorší. Ne vlastně ne. To nejhorší na tom je že Klaus udělá přesně to, co řekla. Jenže ona má převahu. Nerozumím skoro ničemu, co se tady děje. Jedno vím ale jistě. Že jsem pitomá a mou pitomostí umřou všichni které miluji.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)