Pages

Oblíbené cukroví, nápoj, ozdoby...


Nejoblíbenější cukroví? To je opravdu těžká otázka. Momentálně ujídám hlavně perníčky a vosí hnízda. Ale vždycky jsem měla, mám a budu mít nejradši linecké. To je to nejlepší pro mé chuťové buňky. Tedy z cukroví.

K tomu je jednoznačně nejlepší čaj. I když jsem líná si ho udělat, ale já už jiná nebudu. Dobrá je horká čokoláda, ale jak už jsem říkala, je dost sladká, takže ji nemusím mít každý den.


Oblíbené ozdoby snad ani nemám. Možná se mi líbí řetězy. Ale není to tak, že bych měla jednu konkrétní ozdobu, která by pro mě něco znamenala.

K Vánocům patří rozhodně červená a zelená. Ale hodí se k nim i modrá, stříbrná a zlatá. Tohle všechno jsou podle mě Vánoční barvy, které mám ráda.


S Vánoci mám spojené prázdniny. Dělám si legraci, sice je to věc, na kterou se hrozně těším, ale není to pro mě to nejdůležitější. S Vánoci si spojuju klid, ticho a relax. I když to mnohdy tak nevypadá. Pohádky, čas na čtení a hlodání svědomí, které mě donutí k vánočnímu úklidu.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)