Pages

Nejoblíbenější koledy a písničky

 
 
Tři oblíbené koledy a vánoční písničky. Abych byla upřímná, nejsem si jistá, jak přesně to oddělit. Ale nakonec jsem se rozhodla tak, že koledami bude česká klasika a písničky bude to ostatní. Asi to nebudu zdržovat nějakým dlouhým proslovem a půjdu rovnou na to.

Jako první tedy koledy. Nejsem moc fanoušek českých koled, všechno mi přijde lidové a neříkám, že to je špatné, ale není to pro mě. Ale líbí se mi.

Tak jako první mě napadla koleda, na jejíž název si nemohu za boha vzpomenout i když ho znám. Je to ta klasika. Na štědrý den tvrdil slávek, že bez prskavek nelze být atd. Jako název znám, ale prostě mi to momentálně vypadlo, takže se omlouvám.

Pak je to Narodil se Kristus pán. To je také krásná koleda a docela rytmická. Navíc si pamatuju skoro všechna slova, což je na mě obdivuhodné.

A nakonec tu máme Tichou noc. Ta písnička je taková jemná a přijde mi plná lásky a pohody. Bohužel si pamatuju akorát první čtyři slova.

Jak jsem řekla, s koledami jsem trochu na štíru, tak se pojďme radši podívat na ty písničky.

Nejspíš vás nijak nepřekvapí, když řeknu, že má nejoblíbenější je Last Christmas. To je moje srdcovka, kterou poslouchám každý rok asi od začátku listopadu.

Následně tu máme All I want for Christmas. Taky písnička, kterou určitě znáte. IJe pravda, že i když ji mám ráda, neposlouchám ji tak často jako předchozí. Na tuhle musím mít prostě náladu.

A nakonec to bude zimní píseň od Taylor Swift Back to December. A já si ji prostě zamilovala. Nevím co víc k ní říct.
 
Tak to je pro dnešek vše. A já se těším na vaše nejoblíbenější písničky a koledy. Tak se pochlubte, možná objevím něco nového.
 
 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)