Pages

Nadpřirozené bytosti


Nadpřirozené bytosti, které miluji a které nenávidím. Tak tohle je pro mě opravdu oříšek. Momentálně mám pocit, že mám ráda všechny nadpřirozené bytosti. Ale kdo ví, možná si při psaní tohoto článku vzpomenu na nějaké, které ráda nemám. Ale teď už k těm, které ráda mám.


Upíři. Mí milovaní upíři, bez těch by se tento článek neobešel. Asi jsem o nich v tomto projektu už psala nebo možná v nějakém jiném, už mi to docela splývá. Upíry já prostě zbožňuji, nevím kolik jsem toho o nich přečetla, ale hodně a nehodlám s tím přestat. Dneska jsem začala číst Upíří střední - prvák, která má asi 270 stran? Ale teď si nejsem jistá, jestli si to s něčím nepletu no a už mi chybí do konce jen 50 stran. A co se mi na nich tak líbí? Určitě nesmrtelnost a neschopnost stárnout. To je asi to hlavní, co se mi na upírech líbí.


Vlkodlaci. Přirození nepřátelé upírů. I když ono to s tím nepřátelstvím nebude tak horké, jak se na první pohled zdá. O vlkodlacích jsem toho zatím moc nečetla, což je mi líto, ale i tak je mám ráda. A tady opravdu nevím proč. Možná
proto, že mám ráda vlky.

Mořské panny. Upřímně se přiznám, že o mořských pannách jsem četla jen legendy. Do teď jsem nenašla žádnou knihu o nich. Respektive žádnou knihu, která by nebyla pro děti. Mořské panny se mi líbí asi kvůli jejich kráse, díky které mají velkou moc.



Draci. Chystám se číst Odkazy dračích jezdců, ale momentálně si nepamatuji, že bych něco o dracích četla. Když tedy vynechám HP. Ale mám je ráda z doslechu a z knih je určitě budu mít stejně ráda.

A dál? Vůbec nemám tušení. Ano jsou andělé, víly, démoni, trollové, chiméry a plno dalších bytostí, který se mi takhle zamlouvají, ale nic jsem o nich nečetla. Nevzpomněla jsem si na žádnou nadpřirozenou bytost, kterou nemám ráda. Takže bohužel, bude o toto téma tento článek ošizen.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)