Pages

Mayský kalendář aneb umřeme nebo budeme žít dál?

Jestli se nepletu, tak jsem na toto téma psala už jeden článek ke konci minulého roku. Už nevím o čem sem psala a jestli jsem tehdy řekla, že na konec světa věřím nebo že na konec světa nevěřím. Teď říkám jednoznačný názor a to ten, že je to blbost. Protože podle Mayů a podle zpráv z různých stránek už měla naše planeta zaniknout několikrát. A stalo se to snad? Ne, jinak bych tady nebyla. Proto, že Mayové nestihly dopsat kalendář nebo že jim došlo místo na kameni, jak říká plno vtipů, přece neskončí svět.

Upřímně teď nechápu kdo na to může věřit. Docela nedávno se na tohle téma rozpoutala diskuze mezi několika mými spolužáky. A upřímně měla jsem co dělat, abych nevyprskla smíchy. Protože některý ti jejich teorie k smíchu fakt byly. Prostě to byla vážně vtipná volná hodina.

Netvrdím ale, že se to nestane. Neříkám, že svět jak ho známe nepřestane nikdy existovat. Je možné, že někdy opravdu svět skončí a je také možné, že ne. Žijeme tu už přes dva tisíce let a vážně by bylo divné, kdyby svět zanikl zrovna teď. Ale i kdyby se to někdy stalo, tak mi už podle mě nebudeme mezi živímy.
 
 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)