Pages

Jmelí: Způsob jak někoho políbit


Polibek pod jmelím je jedna z Vánočních tradic. Já osobně bych ji nazvala nejkrásnější Vánoční tradicí. Ale přesto není můj názor na polibek pod jmelím jen kladný. Podle mě páry nepotřebují jmelí, aby se mohly políbit. To je jediná věc, která mi na této tradici štve. Jinak je to nádherná tradice.

Jenže v téhle době, kdo by to dodržoval? Myslím, že moc lidí ne. Ale jmelí si kupuje skoro každý. Ať už na ozdobu nebo s přáním políbení. A tím na tom prodejci vydělávají. Ostatně jako na všem. Jmelí je vlastně parazit a podle mě by se na něm nemělo vydělávat.

My doma žádné jmelí nemáme. A já vůbec nevidím důvod, proč by tu mělo být. U nás to nejsou Vánoční návštěvy - přátelé a rodina. Je to prostě den skoro jako každý jiný. Ale i tak jsem si tuhle tradici prostě oblíbila. Ráda čtu o polibcích pod jmelím, ráda to využívám ve svých příbězích.

Jmelí je způsob jak k sobě dostat dva lidi. Ať už jsou to lidé, kteří se vzájemně milují, ale nechtějí si to přiznat nebo zamilovaný pár. Jenže k čemu je ta tradice dnes? Když někdo nechce, tak jí prostě nedodrží. Chtělo by to nějaké kouzelné jmelí, ale kde ho sehnat?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)