Pages

Horká čokoláda, čaj či káva


I přes tuhle zimu já vždycky sáhnu po nějaké limonádě. Na teplé nápoje si moc nepotrpím a vyhýbám se jim, i když jsem nemocná, protože pak mi je po nich ještě hůř. Ale proč? To nemám tušení. Na nemoc mi zabírá jen zmrzlina nebo antibiotika.

Horkou čokoládu mám ráda, ale moc často jí nepiju. A když už, tak je většinou ze školního automatu. Nevím proč, ale chutná mi víc než normální.

 Čaj je dobrý a piju ho častěji než čokoládu, ale zase tak často ne. A když už si ho udělám, tak to většinou končí stejně tak, že ho vyliju. S výjimkou dvou druhů. Ty můžu pít od rána do večera. Miluji čaje Winter time a Magic moment, jsou výborné.

Kafe? Fuj! Kafe nepiju, nechutná mi. Když už tak kapučíno a co se týká toho, tak to mám vždycky takové období. V jednu chvíli si dělám tři denně a pak ho nepiju jak je rok dlouhý.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)