Pages

Co mám a nemám ráda na Vánocích


Co mám na Vánocích ráda? Atmosféru. To jak je to všude provoněno skořicí a cukrovím. Štědrovečerní večeře a dárky. Koledy ( i když mám radši anglické). Vánoční program. A prázdniny. Tohle všechno na Vánocích miluji. A samozřejmě i to, že můžu být se svou rodinou, ale popravdě to jsem vždycky a jsem za to ráda.

A co nemám ráda? Myslela jsem si, že mám ráda všechno, ale spletla jsem se. Vánoce mají být svátky klidu a místo toho je všude chaos. Obchody plné lidí, že se tam nemůžete ani hnout, to je hrůza. Pak taky nesnáším ten pocit, když nevíte co druhému člověku dát. To je tak hrozně deprimující.

Bylo to jenom ve zkratce. Myslím, že všichni z vás jsou na tom asi podobně, takže není potřeba to tu více rozvíjet. A teď jsem si vzpomněla ještě na jednu věc, co mám ráda, ale je to spíš doba před Vánoci. Miluji hodiny, kde si celou dobu pouštíme filmy, jaké chceme a neučíme se. A co vy?


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)