Pages

Čaj, teplo pod dekou a moje nejoblíbenější knížka





Zima už je za dveřmi a já rozhodně nejsem ten typ, který by v mrazu běhal po městě a bůhví kde. Nebo se několik hodin v kuse koulovala. Jasně, když mám náladu tak takovou sněhovou bitvu s kamarádkou taky svedu, ale většinou je to maximálně půl hodiny, protože bych jinak zmrzla. Co se týká sáňkování, tak na to už jsem dost stará. Na běžkách ani lyžích jsem v životě nestála a vzhledem k tomu, že nejezdíme nikam na hory, tak se dlouhou dobu asi ještě nepostavím. A brusle? Na těch jsem taky v životě nestála. Prý bych si akorát tak zlomila nohy. A upřímně já si to myslím taky. Takže co jiného mi zbývá než pohodlí postele, kniha a čaj?

Není to tak, že bych ležela pod dekou, pila čaj a četla knížky jen v zimě. Tohle já dělám docela často. Vždycky se ráno probudím a padne mi oko na nějakou knížku, kterou si chci přečíst. Takže zapnu počítač v rychlosti zkontroluji maily a pak si zase hezky zalezu do postýlky s nějakou pěknou knížkou. Je pravda, že to často kombinuju tak, že čtu třeba pět hodin pak mi dávají seriál a pak zase čtu. Protože mě skoro každý den dávají seriál. A já nevím jak vy, ale já i když čtu mám puštěnou televizi. Nevnímám jí, ale prostě jí mám puštěnou, jsem na to tak zvyklá. A když prostě třeba mi nic nedávají nebo hodně málo, tak já prostě u té knížky vydržím celý den. A prostě nikdo mě od ní nevytrhne. Někdy prostě odmítám i jíst dokud tu knihu nepřečtu, což by do mě asi nikdo neřekl. Takže já jsem vážně schopná strávit celý den pod dekou s knížkou v ruce.

A s kterou knihou mě většinou můžete takto najít? S jakoukoliv! Já prostě přečtu všechno na co přijdu. Abych byla upřímná, tak jsem asi žádnou knihu nečetla dvakrát, když nepočítám pohádky. Jako první se mi jak jinak vybavil Harry Potter. Kterého jsem i přesto, že jsem jeho velká fanynka četla jen jednou, takže toho si ráda kdykoliv přečtu znovu. Pak mě napadlo poselství jednorožců od Michaeli Burdové a do třetice všeho dobrého jsem si vzpomněla na knihu Letní láska, což je dívčí román, už nevím od koho, který se mi jako jeden z mála líbil. Ale já mám hodně oblíbených knih, hodně jsem jich přečetla a hodně knih bych si chtěla přečíst znovu. A další hromadu knih si chci přečíst poprvé. Takže já nemůžu jasně říct, která kniha je má nejoblíbenější. Každá je něčím výjimečná.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)