Pages

Blog TAG

Původně jsem neměla v plánu tento TAG dělat, ale nominovala mě Sarah a Tina, tak jsem ho nakonec udělala :)


1.) Máš spřátelené blogy? Pokud ano, kolik?
Jestli dobře počítám, tak momentálně mám 21 spřátelených blogů. Z toho jsou některé momentálně pozastavené.

2.) Kolik za den navštívíš blogů?
Většinou nula :D Aspoň přes školní rok, protože to naprosto nestíhám. Takže správná otázka by měla spíše znít, kolik za týden navštívím blogů.

3.) Jaké blogy navštěvuješ nejraději?
Já nevím. To se nedá takto jednoznačně říct. Ale pokud by to mělo být obecně, tak blogy s knižní nebo povídkovou tématikou.

4.) Jaká blogerka se často rozepisuje a píše k tématu?
Terka Mikulová. Její komentáře to je vždycky na půl hodiny. Ale většinou od toho tématu postupem času tak nějak odejdeme.

5.) Jaká blogerka tě navštěvuje nejčastěji?
Tohle opravdu netuším. Navíc navštěvovat neznamená komentovat, takže to ani zjistit nedokážu.

6.) Jak často jsi na blogu?
Na blogu jsem každý den. Minimálně na hlavní stránce, abych zjistila, jestli se tam stalo něco zajímavého.

7.) Jak často přidáváš články?
Snažím se přidávat každý den. Většinou jeden den nějaký psaní článek a den po tom něco oddechového obrázek nebo video. Není to tak vždycky, občas nestíhám nebo nemám tušení co zveřejnit.

8.) Máš radši kratší nebo delší články?
U mě záleží na tom, jak jsem na tom časově. Když mám málo času, tak většinou dlouhé ani nečtu, odložím je na neurčito. Ale když mám času hodně, tak se ráda začtu do nějakého delšího článku.

9.) Jak dlouho bloguješ?
Celkově bloguji od deseti let. Takže to bude plus mínus těch šest let. Ale tento blog mám teprve od července 2011.

10.) Kolikátý máš blog?
Tohle je můj třetí blog. A myslím, že i poslední :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)