Pages

Barvy, velikosti, formáty

Barvami se zde myslí asi obálky. S obálkami je to dost zrádné. I když se říká nesuď knihu podle obalu (je fakt, že je to myšleno hlavně na lidi) tak já to prostě dělám. Protože když to má hroznou obálku, tak tu knihu okamžitě vyzařuji. Takže se v první řadě řídím tímhle. A upřímně zatím mě žádná kniha s pěknou obálkou nezklamala. Knihy s ošklivou obálkou si půjčuji taky, zrovna teď mám tři doma. Chtěla jsem se do jedné z nich pustit, ale prostě to nešlo. Přečetla jsem první tři stránky jedné z těch knih a už jsem ji zahodila (ne doslova) protože byla vážně špatná. U druhý jsem vydržela asi osmnáct stránek, ale stejně to byl děs. A u té třetí mi stačila anotace, abych věděla, že nestojí za nic. Jestli se ptáte, proč jsem si je teda půjčovala, tak proto, že jsem věřila, že v nich najdu zalíbení. Nenašla jsem, ale budu to zkoušet dál. Ale většinou když to má hroznou obálku je to hrozný příběh. Knížku s hroznou obálkou a dobrým příběhem jsem zatím neobjevila. Ale knížky s nádhernou obálkou a děsným příběhem? Těch už docela dost.

Na velikosti nezáleží. Já čtu knihy všemožných tvarů a rozměrů. Obří knihy přímo miluju a tlustí jakbysmet. Ale vůbec nepohrdám malinkýma tenounkými knížkami. Já prostě přečtu všechno a na velikosti u mě opravdu nezáleží. Ale je pravda, že potom když si ti knihy koupím, tak na té velikosti záleží, protože musím vyzkoušet každou poličku, než se mi do některé vejde.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)