Pages

101 mandal pro krásný den #36


Tentokrát trochu víc mandal najednou, jelikož bych už chtěla zveřejňovat vybarvené obrázky z Omalovánek Cizinka a z Jarní inspirace, které jsem dostala už před hodně dlouhou dobou od Lucy Lilliane. A zase nechci, aby to tu bylo přeomalovávané.

Jednoduchá květina, kde jsem opět použila svoji milovanou fialovou barvu. Myslím, že tohle je zrovna ta mandala, která se v omalovánkách objevila dvakrát.



Tohle byla skutečně piplačka, ale dle mého úsudku se mandala nakonec povedla. Jak je u mě obvyklé, použila jsem různé odstíny dvou barev.



Jednoduchá mandala, která se vybarvovala rychle. Nevím čím to je, ale připomíná mi Vánoce a červeno-oranžovo-zelená kombinace se k ní podle mě perfektně hodí.


Jedna z mých nejoblíbenějších mandal - Slon. Vážně ji mi líto, že tam není takových mandal víc, protože se malují mnohem lépe než květiny. Tahle mandala patří do TOP 5. Nejen proto, že vypadá skvěle, ale proto, že se mi i povedla. (Já vím, jsem skromná :D)


Tahle mandala je podle mě divná. Vůbec jsem netušila, jak jí vykreslit, tak jsem prostě něco zkusila. I tak je to divné, ale co nadělám.



4 komentáře:

  1. Vyzerajú krásne, osobne sa mi najviac páči tá tretia ako farbami tak aj ako je nakreslená a sloník je tiež super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem během prázdnin trochu malovala :) Opravdu zlepší den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jsou ty zvířátka hezčí než kytičky. Takže slon vede :) Moc se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
  4. neee, ukaz mi Cizinku :-D ja premyslim o koupi, ale v obchode ji nemeli a tak nevim jak vypada :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)