Pages

Unboxing #62


Takže po opravdu dlouhé době mi přišel očekávaný recenzáček od Martinusu. Upřímně jsem chvíli myslela, že sem unboxing ani nedám, když jsem viděla, jak příšerně se mi ho povedlo nafotit, ale co. Vy už na to budete asi stejně zvyklí.


Jako obvykle jsem v balíčku našla záložky, záložku na dveře (pořád si nemůžu vzpomenout na správné podstatné jméno, kterým bych to pojmenovala) a samolepky. Konkrétně nový set, který ještě nemám. Bohužel přišli z jedné strany dost pomačkané, což mě mrzí, jelikož vypadají skvěle.


A na poslední fotce, v příšerné kvalitě, je Krvavé ostří od Sarah J. Maas. Tuhle autorku jsem si oblíbila díky knize Dvůr trnů a růží a na tuhle sérii se moc těším. První čtyři díly mám také, takž to bude takový červenec ve znamení Sarah. J. Maas.



4 komentáře:

  1. Je super, že máte všetky tieto poviedky v jednej knihe, u nás to rozdelili a tak mám zatiaľ iba prvé tri, čakám na vydanie zvyšných :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný balíček, přeji skvělé čtení, stojí to za to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu mám také na seznamu. Krásné záložky, nálepky a visačku ti k ni přidali.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný balíček, ty serepetičky bych hned brala taky :) Užij si čtení, Kristý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)