Pages

Unboxing #61



Včera mi přišel po delší době balíček s recenzáky od Omegy. Upřímně se divím, že mi je Omega ještě ochotná něco poslat, protože květen byl tak hektický, že jsem absolutně nestíhala psát recenze a první půlka června byla snad ještě horší, takže všechno doháním teď. Ale každopádně poslala a já jsem za to moc ráda. Navíc je léto a to znamená dva měsíce odpočinku a knížek.





První knihou je Pomněnčino dítě od Amandy Prowse. Abych byla upřímná, tak mě nejvíc zaujala obálka. Ani jsem si nemyslela, že by mě kniha mohla zaujmout, ale po přečtení anotace jsem změnila názor. Opět to není úplně přesně to, co obvykle čtu, ale mají se zkoušet nové věci, zvlášť ty, které zní dobře.


A druhou knihou je Lord John a důvěrná záležitost od Diany Gabaldon. Cizinka to prostě není, ale je to od Diany Gabaldon, takže jsem knihu musela mít a jsem skutečně ráda, že se na mě usmálo štěstí. A přesto, že jsem ráda i za Pomněnčino dítě, největší radost mám z Lorda Johna, kterého plánuji někdy příští víkend.



4 komentáře:

  1. Zajímavé knihy, těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jak bude otevřená pošta, tak letím. Taky chci Lorda Johna :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě knihy vypadají dobře :) Nad Lordem jsem přemýšlela, ale nakonec si moc ráda počkám na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké novinky, sice ani jedna knížka není úplně to pravé ořechové pro mě, ale na recenze se těším! :) Diana Gabaldon je jedním z mých největších restů, Cizinku mám doma přes rok a ještě pořád jsem ji nečetla... Ostuda! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)