Pages

Unboxing #57



Během týdnech se mi na poštách nahromadilo několik balíčků s recenzními výtisky, které jsem si byla dnes vyzvednout. A tím pádem přichází na řadu unboxing. Sice jsem všechno nafotila už ráno, ale pak mě zlákala společnost Harryho Pottera a Sherlocka Holmese. Nedalo se odolat a tak vám článek přináším až teď.

Konkrétně se tedy jedná o dva balíčky od nakladatelství Omega a jeden od nakladatelství Moba. A přesto, že jsem knížkami velmi nadšená, dost mě mrzí, že jsem lítala po všech čertech a ani jsem za tu námahu nedostala trdelník na který jsem se těšila snad víc než na knížky. Ale řekla bych, že tohle je více než dobrá cena útěchy, posuďte sami.


V nejmenším balíčku od Omegy se jako bonus skrývala ukázka z knihy Syndrome E. Ještě jsem si ji tedy nepřečetla, ale určitě to napravím. Možná mě zaujme na tolik, že si přečtu i celou knihu.


A kniha, jež se skrývala v balíčku je Lahodně s Ellou: Džusy a smoothies pro každý den. Knížečku jsem prolistovala jen zběžně, ale všechno zní lákavě. Jakmile seženu suroviny něco vyzkouším a samozřejmě napíšu recenzi.


V druhém balíčku od Omegy se skrývaly dvě knihy. Jednou z nich je Medová smrt od Hanni Munzer. Přiznávám, že jsem hodně dlouho přemýšlela, jestli si tuhle knihu chci nebo nechci přečíst. Nakonec zvítězila moje zvědavost, takže skutečně doufám, že jsem nešlápla vedle.


Nejchladnější dívka ve městě chladu od Holly Black. Jestli si dobře pamatuji, tak už měla vyjít někdy před rokem, ale nakonec vyšla až teď. Právě to prodlužování pro mě učinilo knihu ještě mnohem zajímavější, takže se na její čtení moc těším.


V nabídce od Moby jsem měla vyhlídnutou jinou knihu, ale jako obvykle mi škola zkomplikovala život a já se k seznamu nedostala čas. Ale překvapivě tam zbyly dvě knihy a Kobra od Deona Meyera nezněla vůbec špatně. Navíc ta obálka jednoduše lahodí oku.



6 komentářů:

  1. Pekné prírastky, najviac ma zaujala kniha Nejchladňejší dívka, ale verím, že všetky knihy budú stáž za to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu neznám, přeji hezké čtení a těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych asi sáhla po Syndromu E, ale i ostatní knížky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dívku bych si také strašně ráda přečetla, anotace zní dost dobře a ta obálka - super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)