Pages

Unboxing #56

Po roce na mě doma čekal recenzák od Megaknih. Pokud sledujete můj Instagram, tak už pravděpodobně víte, co se v krabici ukrývalo. Ale pokud ne, pojďte se podívat.



Hodně dlouho jsem přemýšlela, o co si říct. Knih je tolik a já se jednoduše nedokázala rozhodnout. Ale pak jsem si vzpomněla na ilustrované vydání Harryho a měla jsem jasno. 

Jsem z něj absolutně nadšená a určitě si ho přečtu co nejdřív. Přeci jen už je to docela dlouho, co jsem ho četla naposledy.

V balíčku byla jako obvykle i sběratelská záložka a samolepka Megaknih, ale já jsem z Harryho tak nadšená, že jsem je zapomněla vyfotit. 



11 komentářů:

  1. Moc krásný přírůstek, snad si zopakování HP užiješ :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kniha je naprosto boží. Tak přeji hezké kochání :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, závidím! :D Po tomhle vydání taky toužím. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, toto vydanie som obzerala v kníhkupectve a vyzerá fajn, no pre mňa na zakúpenie má privysokú cenu :-) Stačia mi tie klasické vydania :D

    OdpovědětVymazat
  5. To mi připomnělo, že bych si mohla zase napsat o recenzák :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle ilustrované vydání je krásné, brala bych to jednou pro své dítě. =D =D

    OdpovědětVymazat
  7. Já pořád nevím, jestli si ji koupit, nebo ne :D jako strašně ji chci, ale mě se ty ilustrace zase tak moc nelíbí, teda aspoň v tom prvním dílu, ten druhý už je mnohem lepší :3

    OdpovědětVymazat
  8. Já už čekám na třetí díl, asi zase v listopadu si myslím, protože tyto knihy ilustrované Jimem jsou prostě pestré, svěží a okouzlující. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak jsem vůbec neuhodla, co je v balíčku. :) Přeji krásné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalý knižní přírůstek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)