Pages

Unboxing #55



Prokrastinace vládne světu... a hlavně mému životu. To je důvod, proč dávám na blog unboxing balíčku, který mi přišel v úterý, teprve dnes.

Vždycky jsem záviděla blogerům, kterým se ozývají nakladatelství sami od sebe. Když se mě sám od sebe ozval  autor Alexander Stainforth s nabídkou recenzovat jeho knihu,tak jsem se smála a plakala štěstím najednou. Možná vám to přijde pitomé, ale já v tu chvíli měla opravdu obrovskou radost a vlastně ji mám pořád.


Nabídl mi knihu Láska k nakousnutí, která by podle autorových slov měla být lehká oddechová romantika s trochou komedie. Netřeba říkat, že jsem skutečně zvědavá, jaká nakonec bude. Plánuji se do ní pustit o víkendu a během příštího týdne hodit na blog recenzi... pokud se tedy nic nestane.


Další věc, která mě ohromně potěšila je autorův podpis. Sice nesnáším, když někdo do knih píše, ale tohle je výjimka, která ve mě spustila další vlnu nadšení. Jestli budu takhle nadšená i z obsahu knihy, tak se asi emocionálně zhroutím :D



14 komentářů:

  1. Júúú, gratulujem Ti! A tiež aj k podpisu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, ale kniha mě nikterak neláká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To chápu, Pán prstenů to není :D

      Vymazat
  3. Tak to je paráda!! Jsem zvědavá, jak se to bude líbit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvíli se jdu pustit do psaní recenze, tak to brzy zjistíš :)

      Vymazat
  4. Paní, obálka vypadá dobře a super, že i knihu podepsal :-) Přeji ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé, že sa na teba autor obrátil :D Gratulujem ku knihe aj k podpisu, určite poteší a prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Už samotný e-mail potěšil, ale balíček ještě víc :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)