Pages

Unboxing #54



Popravdě jsem měla dneska v plánu článek do Knihovníčka, ale vzhledem k tomu, že mi přišel asi poslední únorový balíček jsem se to rozhodla odložit na sobotu a zítra bude pravděpodobně recenze. 

Každopádně mi přišel první (a já doufám, že ne poslední) recenzák od Joty, ze kterého jsem absolutně nadšená.


Jedná se o Vášnivého lháře od autorek, jež píšou pod pseudonymem Christina Lauren. Je to čtvrtý díl této série. Pravdou je, že jsem četla akorát první, ale absolutně jsem si ho zamilovala. A jelikož na sebe knihy přímo nenavazují, není důvod, proč si nepřečíst čtvrtý a pak se vrátit k druhému a třetímu. A protože se vážně těším, tak se do knihy pustím hned v sobotu a nejpozději do dvou týdnů by tedy měla být recenze.



6 komentářů:

  1. Priznávam, že knihy ani autorku/y nepoznám, ale to bude zrejme tým, že knihy takého žánru veľmi nevyhľadávam. Každopádne dúfam, že sa ti aj táto kniha bude páčiť aspoň tak ako ťa oslovil prvý diel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc taky ne, jelikož většina knih tohoto žánru vůbec nestojí za ztracený čas. Ale jsou výjimky a zrovna tahle série ano. Každopádně chápu, že jsi spíš na fantasy :)

      Vymazat
  2. Žádný díl ze série jsem ještě nečetla, ale ráda si počkám na recenzi! :) Ať se knížka líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se jí napsat co nejdříve :) Děkuju, jsem si jistá, že bude :)

      Vymazat
  3. Knihu neznám, ale obálka je pěkná, přeji hezké čtení a ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna před týdnem jsem tuhle knížku dočetla. Máš se na co těšit.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)