Pages

Unboxing #52

Ve čtvrtek mi přišel balíček, vlastně dva, abych byla přesná. Obsah jednoho z balíčků si zatím nechám jako tajemství, ale můžu vám prozradit, že se nejedná o knížku, ale brzy bude na jeho obsah recenze. No a v druhém balíčku, byl recenzák od Martinusu, tak se na to pojďme podívat.



Jako první na mě vypadly knihomolské věcičky. Záložky, pohledy a visačky na dveře nejsou u Martinusu nic nového, ale vypadají skvěle a přiznejme si, že jich není nikdy dost. Novinkou byla samolepka "Moje hovory vydají na román." No, v mém případy by tam mělo být spíše chaty, ale více méně to souhlasí.


Co se týká knížky, tak mi Lucka, stejně jako v listopadu, poslala seznam. Nakonec jsem se rozhodla dát šanci tenounké knížce od české spisovatelky Barbary Nesvadbové. Přiznávám se, že jsem od autorky nic nečetla a nemám nejmenší tušení, co čekat od knihy Laskonky, ale hodlám to zjistit. Konkrétně se do jejího čtení pustím zítra a recenzi zkusím napsat během příštího týdne, ale jako obvykle nic neslibuji.



4 komentáře:

  1. Od Barči jsem ještě nic nečetla, takže velká zajímavost , jak vlastně píše. Těším se na tvoji recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem od Nesvadbové nic nečetla :) Ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu nepoznám, ale snáď sa bude páčiť. Tie visačky na dvere vyzerajú super, tiež by sa mi ich pár zišlo :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu neznám, ale ráda si recenzi přečtu. Krásná visačka na dveře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)