Pages

Unboxing #51

Ano, vidíte dobře. Nová úvodní fotka a kdo za ni může? Jako obvykle Kate, které moc a moc děkuju. Už to chtělo nějakou změnu :)




Ne, vůbec mě neštve, že je v pátek v půl desáté doma plno lidí a pošťák se neobtěžuje zazvonit. Ne, vůbec mě neštve, že kvůli tomu musím v sobotu ráno vylézt z mojí teplé postele do příšerné zimy a jít si vyzvednout balíček na poštu. Ne, vůbec to neštve moji kočku, která kvůli tomu musela odejít z mé vyhřáté postele a čekat na mě v jiné místnosti. Ne, nikoho z nás neschopnost zaměstnanců České pošty neštve ona nás už vysloveně...jistě si domyslíte nevyřčené).

Takže klasický odstavec o tom, jak je Česká pošta neschopná už jste si přečetli, tak přímo k balíčku. Překvapivě je to opět balíček s recenzními výtisky od Omegy. Popravdě mám dojem, že v poslední době nic jiného nerozbaluji, což dává smysl, protože popravdě moc nestíhám.


První knihou jsou Lovci duchů od Neila Springa. Hodně lidí už tuhle knihu dostalo, ale jelikož jich byl nedostatek musela jsem si chvilku počkat. Ale hlavní je, že dorazila, jelikož se zrovna na tuto knihu opravdu moc těším a vážně doufám, že si na ni najdu čas co nejdříve.


Naopak Deník fejsbukové matky pokračuje... od Lucie Nachtigallová jsem dostala asi jako jedna z prvních, pokud ne úplně prvních. No a jelikož se jedná o knihu složenou z Facebookových statusů, která je docela tenoučká, přečetla jsem ji krátce po poledni. Recenzi se vám pokusím dodat příští týden, ale znáte mě. Za nic neručím, hlavně ne za sebe.




3 komentáře:

  1. Já dle všeho budu mít dvě, takže zmatek jako blázen a to já už tu svoji publikovala :D:D
    Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať se knihy líbí! :) Krásné čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten FB denník som akurát čítala recenziu, nápad nevyzerá zle, ale obsahovo ako sama spomínaš to už nie je práve ono :D Prvá kniha ma zaujala a vyzerá dobre, tak hádam sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)