Pages

Unboxing #50

Přicházím s prvním unboxingem za rok 2017. Kniha mi přišla včera, ale znáte mě. Na to, že bych měla zveřejnit unboxing jsem si vzpomněla až když jsem se chystala spát, tak jsem to nechala až na dnešek. Konkrétně, jak už vám z fotky asi došlo, se jedná o recenzák od nakladatelství Omega.



A tady už můžete vidět knihu Černooké Zuzany od Julii Baberlin. Jsem opravdu zvědavá, co mi kniha nabídne, ale momentálně musím ještě dodělat pár restů z minulého roku. Ale pokusím se k ní dopracovat co nejdříve.



10 komentářů:

  1. Takže Lovci duchů ti stále nepřišli? :/ Já se na ni vrhnu podle toho, jak dopadne Půlnoční koruna, pokud otevřeně, jdu na Dědičku ohně. Pokud uzavřeně, podívám se na zoubek Černookým Zuzanám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne... budu muset napsat, kde se toulá. No... já asi teď o víkendu, ať nemám u Omegy ještě víc restů než teď.

      Vymazat
  2. Tak já už konečně mám Lovce duchů i Dáblovu svatyni, ale tetokrát budou muset na recenze počkat :/ Doufám, že nebudou naštvaní, ale když jsem se přihlásila do konkurzu, neměla jsme se číst v listopadu a obě knihy mi přijdou v lednu, ve zkouškovém :D Paráda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Lovce duchů pořád čekám :( Určitě nebudou, radši se ani neptej, kolikrát jsem napsala recenzi pozdě a nevadilo to. Takže to bude pravděpodobně v pohodě :)

      Vymazat
  3. Na Černooké Zuzany jsem doopravdy zvědavá! :) Budu se těšit na tvou recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :) Pokusím se ji napsat co nejdříve :)

      Vymazat
  4. Tak nějak jsem tušila, co to bude za knihu, protože v jednom dni se s unboxingy na FB skupině roztrhl pytel, už jsem je ani neotvírala, protože bylo jasné, že Omega rozesílá :D
    Ať se kniha líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... u Omegy je to vždycky jasné :D Děkuju :)

      Vymazat
  5. Kniha vyzerá celkom dobre, ale akosi neviem čo si v nej mám predstaviť. Počkám si teda na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se ji napsat co nejdřív, ať tě nedržím v napětí :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)