Pages

Unboxing #49 aneb Dárečky od Terky a Katky


Předem říkám, že tenhle unboxing nedělám kvůli tomu, že bych se chtěla chlubit. Ale balíčky obsahují věci, které tématicky ladí k blogu a pak je to vlastně i takový můj způsob, jak holkám pořádně poděkovat. Nejradši bych to udělala osobně, což nejde, tak aspoň pomocí všech dostupných možností na internetu.

V úterý mi přišli dárečky od Terky Mikulové, ale já se k nim dostala až večer, jelikož balík byl zanechán u souseda, jako obvykle. Ale já jsem šíleně nedočkavá a počkat s rozbalováním do druhého dne, abych mohla všechno nafotit, prostě nešlo. Tak jsem v rychlosti nafotila, v naprosto příšerném osvětlení, jak je to zabalené a pustila se do rozbalování, při čemž samotné věci jsem vyfotila až ve středu odpoledne. Sice toho světla nebylo o moc víc, ale rozhodně to bylo lepší.

A právě ve středu jsem to chtěla hodit na blog, jenže jsem to pořád odkládala a odkládala a najednou byl večer a já se do toho pustila. Jenže mi z nějakého důvodu začala blbnout internet a já na to neměla nervy, tak jsem si šla radši číst a rozhodla se, že článek ještě jeden den počká.

A ano, pokud mě sledujete na Instagramu, tak už víte, že kocour si nemohl nechat rozbalování ujít a musel mi pomoct. Co kdyby tam bylo něco pro něj že?


Takhle tedy vypadal obsah balíčku v nádherné červené a modré barvě. A ano už při pohledu na zabalené dárečky jsem měla na tváři ohromný úsměv. Já prostě miluju rozbalování skoro stejně, jako kocourek.



Terka mě varovala, ať si knihu nechám až nakonec.... no neposlechla jsem. Ale neotevřela jsem ji jako první, postupovala jsem totiž od nejmenších dárečků k těm největším.

Jako první jsem rozbalila tužku, která je určitě z Knižního vesmíru, s citátem Nikdy neodkládám na zítřek, co lze udělat pozítří. A tužka mi vyvolala na tváři ještě větší úsměv, protože je vidět, jak dokonale mě Terka zná. 

Každopádně tužka skončila v zásuvce, kde mám záložky a další věci ke knihám. Rozhodně s ní nehodlám psát, jen si jí občas vyndat a usmívat se nad ní jak měsíček na hnoji. Téhle tužky by byla prostě škoda.


Další dárek pro mě Terez vybrala opět z Knižního vesmíru a jednalo se o tyhle nádherné placky. Placky v podstatě sbírám a jsem skutečně ráda, že moji skromnou sbírku rozšířily tyhle krásky. Opět se plackami jen kochám, nenosím je na batohu ani na oblečení, protože se bojím, že je ztratím, ale já se ráda jednou za čas probírám všemi knižními poklady, které vlastním.


Předposledním dárkem z Knižního vesmíru je náhrdelník So many books so little Time, což mi jednoduše mluví z duše. Navíc se mi moc líbí, že je to uděláno jako hodinky. Bohužel to má na mě opět krátký řetízek, ale není nic lehčího, než si ho vyměnit.



A poslední dárek z Knižního vesmíru, který mi Terka poslala jsou záložky s citáty z knih Selekce a Fangirl. Opět jsem absolutně nadšená, záložek jednoduše není nikdy dost.


Ze svíčky se už v našich balíčcích stává pomalu tradice. Když jsem jí rozbalovala, měla jsem dojem, že se jedná o citrón, ale zmýlila jsem se. Je to Jasmínová svíčka a voní opravdu krásně. Postavila jsem ji hned vedle té levandulové z minulého roku. Nějak je mi líto je zapálit.


Kolíčky se sovičkami mě docela pobavily. Měla jsem totiž v plánu nějaké koupit Terce k Vánocům, ale nakonec jsem je nesehnala. Jak je vidět, máme tedy i podobné nápady, ale osud zasáhl a nedovolil, aby ode mě Terka dostala podobný dárek jako já od ní.



Dále jsem si rozbalila diář. Musím říct, že je na první pohled sice pěkný, ale bohužel je to asi jediný dárek, který nijak nevyužiju. I kdybych náhodou neměla diář na příští rok, tak já potřebuji diář A5 s jednou stránkou na den, takže sem by se mi opravdu nevešlo skoro nic. Ale kdo ví, možná mu nějaké využití najdu.


V žádném balíčku, které si vzájemně posíláme, nesmí chybět jídlo. Já jsem v tom svém našla Studentskou pečeť z limitované Rebelské edice s kokosem. Na pohled vypadá skvěle a určitě jí ochutnám, ale nejsem si jistá, jestli mi zachutná, jelikož něco s kokosem jím a něco ne. Při nejhorším, ji sní někdo jiný, čokoláda se skutečně neztratí.


Tenhle dárek ve mě vyvolal, a pořád ještě vyvolává, absolutně nadšenou reakci, v podstatě mám chuť skákat do stropu. Jedná se o mou první Funky Pop figurku, kterou je Draco Malfoy, jehož absolutně miluju. A prostě jsem nadšená, nadšená a nadšená. Moje pocity se nedají vyjádřit jinak.


Jako předposlední (zákazy jsou od toho, aby se porušovaly ne?) jsem otevřela knihu Jiskra v popelu od Sabaa Tahirové. Všichni tuhle knihu neuvěřitelně chválí, tak doufám, že se zalíbí i mně. Ale minimálně na pohled vypadá skutečně skvěle.


Poslední dárek mě trochu zarazil. Vůbec jsem neměla ponětí, co tak velkého mi Terez mohla koupit a když jsem vybalila sadu čajů s hrnkem, začala jsem smát a popravdě nemám nejmenší tušení proč, jelikož jsem to měla čekat. Každopádně čaje jsou moje oblíbené, což moc dobře ví, a hrneček se nikdy neztratí.



Balíček od Kate mi přišel dneska, opět zůstal u souseda, ale tentokrát se ke mně dostal překvapivě brzy, tak jsem mohla hned začít rozbalovat. A popravdě jsem byla tak napnutá, že jsem kvůli balíčku zapomněla i na to, že mám hlad a měla bych hlídat brambory, aby se nerozvařily.


Takhle vypadaly dárečky po otevření (což bylo překvapivě docela složité) a je to prostě nádherně zabalené a kdybych nebyla tak zvědavá, co se v nich ukrývá, asi bych se na ně chvilku jen tak dívala.


Ano, vyskládala jsem je na koberec, abych vám je mohla vyfotit a kocoura začaly hned zajímat. A překvapivě, tam našel i něco pro sebe... nebo mi to spíš ukradl.


Ještě než se přesunu k dárečkům, musím vám ukázat tohle přání. Pravděpodobně bylo připevněné k jednomu z dárků, ale jak jsem se balík snažila rozbalit, odlepilo se.



Není v něm tradiční přání, ale citát z Grinche, který je naprosto skvělý. No a já se opravdu musím na Grinche letos konečně podívat.


Začnu jídlem. V balíčku byly mentosky a pak pár perníčků, které byly samozřejmě zabalené v alobalu, ale ten mi ukradl kocour. Měla jsem co dělat, abych zachránila perníčky, než mi ho sebral. Každopádně perníčky už jsem snědla a byly opravdu výborné.


Původně jsem s Kate byly domluvení, že mi koupí ponožky podle jednotlivých kolejí, ale jak mi osvětlila v dopise, tak už nebyly. Právě proto mi koupila tyhle... ťapky (nejsem si jistá, jaký je správný název, bačkory to určitě nejsou). A jsou opravdu pohodlné a teploučké, zrovna je mám na sobě, takže opravdu skvělý dárek. I když ponožky by byly samozřejmě lepší.



Nádherná tabulka se sovou, kterou si určitě vystavím. Akorát trochu nevím, proč zrovna tenhle citát. Jestli se mi tím Kate pokouší říct, že se mám začít učit, tak opravdu neuspěje :D


Další věcí je nádherná krabička se sovičkami. Ano v dárcích byly převážně věci s Harrym a sovičkami, což mi vůbec nevadí. Ještě nevím, co do krabičky dám, ale rozhodně ji využiju. Momentálně se snažím vymyslet, kam bych ji tak mohla dát, jelikož je skutečně skvělá a byla by škoda mít ji schovanou v šuplíku.


A ve uvnitř jsem ještě našla sladké překvapení, které zatím přežilo, ale již brzy ho sním.


Další je tahle taštička, která opět vypadá skvěle. Zatím nemám tušení na co ji využiji, ale určitě něco najdu. Takové krásné věcičky se vždycky hodí.


Dále mi Kate poslala vyrobené záložky, což je docela vtipné. Já jsem jí totiž také nějaké posílala a původně jsem měla v plánu využít stejný obrázek, jako použila u prostřední záložky, ale nakonec jsem změnila plány. No a záložky se jednoduše hodí vždycky, to je dárek, který nikdy neodmítnu.

Na fotce mám teda ještě obálku, ve které byl dopis, na kterou Kate napsala Otevírám se na konci, což je prostě... jako je to obyčejná obálka, ale i tak mi to vykouzlilo úsměv na tváři, taková upomínka.


Dál jsem dostala gumičky. Popravdě jsem vůbec nevěděla, že to gumičky jsou. Evidentně je v Praze mají všichni, ale já o nich ještě neslyšela, takže jsem zase sto let za opicemi. Každopádně uvidím, jak budou mým vlasům vyhovovat.


Dalším dárkem je vanilková svíčka. Abych byla upřímná, tak já vůni vanilky zrovna dvakrát nemusím, ale rozhodně nevadí. Chvíli si nechám svíčku vystavenou, jak se znám, tak nejméně rok, a pak ji zapálím třeba v kuchyni.


Následně jsem rozbalila hydratační krém na ruce s medem. Musím přiznat, že jsem ho zatím ještě neotevřela a asi nějakou chvíli ještě neotevřu, protože se mi hrozně líbí ta mini tuba. I když je zavřený, tak je cítit jeho vůně, která je opravdu skvělá.

Vedle je voňavka, která voní ještě mnohem líp a já budu muset sama sebe přesvědčit, abych k ní přestala jen čuchat a začala jí používat, jelikož je vážně skvělá.

A v popředí je pak tableta do koupele. Kate mi minulý rok posílala jablečnou a já byla nadšená. Letos je s vůní mandlovníku a květu pomarančovníku, tak jsem opravdu zvědavá. Sice ji trochu cítím už teď, ale ve vodě to bude mnohem silnější. Ale asi si ji nechám, stejně jako minulou, až na nový rok.


V taštičce jsem našla náramek, který je opravdu skvělý. Sice jsem chvíli nemohla přijít na to, jak se vlastně nosí, ale nakonec mi to docvaklo. 


V krabičce jsem pak měla totálně zamotané ještě dvě věci. Vánoční náramek, který se mi opravdu hodí, jelikož jsem teď chtěla nějaký vánoční doplněk a kromě náušnic (které mi poslala Kate minulý rok :D) jsem nic neměla, takže rozhodně využiju.

Druhou věcí je náhrdelník s přívěskem sovičky, který je opět úžasný. Jak už vám asi došlo, jsem do sov blázen a mám plno šperků s nimi, takže ho budu nosit určitě hodně často. Akorát si k tomu možná koupím delší řetízek, já ty kratší moc nemusím.


V balíčku nemohla chybět ani kniha. Kate mi ze seznamu vybrala Nocte od Courtney Cole. A jako obvykle jsem na knihu rozhodně zvědavá a těším se, až se do ní pustím.


A posledním dárkem je Hogwarts triko. Jak vidíte je absolutně dokonalé! Já se jen celou dobu modlila aby mi bylo a naštěstí ano. Sice je teda na můj vkus krátké, ale když si ho obléknu na tílko, bude to absolutně v pohodě, takže nadšení jednoduše obrovské.


Tohle je tedy všechno a já chci holkám ještě jednou moc poděkovat za tak úžasné dárky. Popravdě mám teď spíš výčitky svědomí, jelikož mi přijde, že moje dárky jsou oproti těmto jen slabým odvarem, takže tu před celou blogerskou sférou slavnostně přísahám, že příští rok budou mnohem lepší.





6 komentářů:

  1. Jéééé páni to sú naozaj krásne darčeky! HP tričko i papučky sú nádherné, závidím :D Všetko na papanie i ostatné drobnosti sú veľmi pekné a milé, je vidieť, že ťa obe dobre poznajú :D A čo sa týka kníh, opäť super výber, Iskru v popole som tento týždeň dočítala a páčila sa mi, tak prajem príjemné čítanie aj tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsem z nich absolutně nadšená! Také doufám, jelikož fakt nechci být jediná, komu se nebude líbit :D Děkuju :)

      Vymazat
  2. Dárečky to jsou krásné, záložky se nikdy neztratí to je jasné a ta fan figurka je naprosto báječná. =)
    I knihy vypadají dobře tak pěkné čtení a ty papuče se mi líbí. Mám takové ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát mi teď dost často padá, za to může vítr :( Ale má čestné místo :)
      Děkuju :) Já si je díky Katce naprosto zamilovala a jedny jsem si koupila i do školy :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)