Pages

Beznadějná informuje


Už je to opravdu dlouho, co jsem dělala informační článek, ale konec roku se blíží, a tak je čas dodělat resty, případně se rozhodnout, co se příští rok změní.

Konečně jsem se rozhodla dodělat menu. Popravdě jsem to měla udělat už dávno, jen ne a ne se k tomu dostat. Jenže k menu potřebuju několik rozcestníků, k čemuž slouží těch patnáct článků pod tímto. Ale už by to mělo být všechno a pokud náhodou budu v budoucnu ještě nějaký přidělávat, tak to bude jen jeden nebo dva, takže to vaši orientaci nenaruší. Ale pokud jste nečetli články z předchozích dnů, chcete si je přečíst a nechcete je zdlouhavě vyhledávat, tak tady máte jejich výčet i s odkazem. Myslím, že posledních sedm článků bohatě stačí.

Americká hospodynka (17. 12. 2016)
Filmová hodinka #2 (16. 12. 2016)
Unboxing #48 (10. 12. 2012)

Ještě jednou se za ten zmatek moc omlouvám, ale aspoň bude konečně funkční menu. Momentálně teda ještě funkční není, jelikož to musím doladit, ale nejpozději zítra večer už by mělo bez problému fungovat.

Adventní výzva... ano absolutně nestíhám, ale s tím jsem počítala. Každopádně mám všechny příběhy promyšlené, chybí je už jen napsat a hodit je na blog. Ale určitě vám je sem nedám všechny najednou, ale s několika denními pauzami. Každopádně hádám, že bych je do konce února mohla dokončit. 

Jako obvykle mám v hlavě ohledně příštího roku plno nových článků, ať už pravidelných nebo jednorázových a dokonce i nějaké povídky. Ale to všechno chce čas a já vám o nich řeknu až v době, kdy bude opravdu jisté, že je udělám, abyste neočekávali něco, na co se pak, ať už z jakýkoliv důvodů vykašlu.

Ovšem už od léta si pohrávám s myšlenkou na tři věci. TBR, Měsíc s knížkou a Call It What You Want. Myslím, že tyhle pojmy vám nejsou vůbec cizí. Co se týče mě, nemám nejmenší problém každý měsíc tyhle články napsat (dobře, možná by občas byly se zpožděním, ale byly by). Dokonce si myslím, že zrovna TBR by mi pomohlo, protože když si něco naplánuju a napíšu to, je mnohem pravděpodobnější, že to splním, než když to nosím jen tak v hlavě. Samozřejmě, že bloguju, protože bloguju ráda a je jen na mě, co na blog dám, ale zrovna u těchto článků by mě zajímal vás názor, jestli by vás bavily. Pokud ano, tak je ráda udělám a pokud ne, tak se bez nich blog určitě obejde. Tohle rozhodnutí nechám tedy čistě na vás.

Poslední dva týdny mi nešlo komentovat na blog.cz. Nemám nejmenší tušení proč, ale nešlo. Už jsem to psala na Facebooku, ale radši to píšu i sem, abyste si nemysleli, že jsem se na vás vykašlala. I když je pravda, že jsem to zkoušela naposledy v úterý, jelikož jsem pak měla celkem honičku. Každopádně to příští týden zkusím znovu, pokud to zrovna nepůjde, zkusím to třeba v jiném prohlížeči... prostě se to pokusím vyřešit, ale kdybych náhodou pořád nekomentovala, tak mějte prosím trpělivost.

Když už jsem u komentování, tak přesto, že mám vaše články ráda a přesto, že já si na Vánoce nějaké přednastavím, tak během svátků (no svátků asi zhruba od 22.12. 2016 - 2. 1. 2017) nebudu komentovat, jelikož si chci dát od počítače pauzu, ale příští rok se pak na všechny vaše články podívám a pokud k nim budu mít co říct, tak je i okomentuji.

A jako poslední se chci věnovat tématu sociální sítě. Nechci vás vůbec nutit, abyste mě sledovali, dávali mi like nebo tak něco takového, jen vás chci informovat a dozvědět se o tom, jak jste na tom se sociálními sítěmi vy. Každopádně pokud vás to absolutně nezajímá, přeskočte na poslední odstavec, zlobit se nebudu. 

O blogovém Facebooku asi víte. Jako jde to s ním dost z kopce, pořád bych se potřebovala zlepšit a přidávat příspěvky a odkazy na články pravidelněji, ale aspoň tam není pusto. Takže pokud chcete můžete mě sledovat (vážně vás nenutím, ale nemůžu to nezmínit :D), budu jedině ráda, ale nemusíte. Občas tam skutečně píšu, když potřebuju nutně něco sdělit a nechce se mi psát článek, ale je to jen málokdy, takže když stránku blogu sledovat nebudete, o nic nepřijde. 

Naopak by mě zajímaly stránky vašich blogů, pokud nějaké máte. Sleduju na Facebooku hodně blogů a popravdě se v tom už trochu ztrácím, takže si nejsem jistá, jestli sleduju i vaše, pokud ne klidně mi dejte do komentů odkaz. 

Účet na Instagramu mám už delší dobu, ale fotky jsem začala pořádně přidávat až někdy v létě a neustále mě to baví, takže ten určitě bude fungovat. Je to spíš osobní Instagram, než že by na něm bylo něco ohledně blogu, ale s tou myšlenkou si pohrávám. A jsem tam jako kristyna_kaderova. (Originální, že? :D)

No a opět by mě zajímaly vaše profily, jelikož hrozně ráda ve chvílích volna brouzdám na Instagramu. Vím jistě, že některé z vás už sleduji, ale pokud ne, tak mi určitě napište (pokud teda chcete) svoje přezdívky ať už osobních nebo blogových profilů a já vás ráda začnu sledovat.

A nakonec Wattpad... což není sociální síť (asi), ale nevadí. Mám v plánu tam časem dát všechny povídky, co jsou na blogu. Takže pokud je tu někdo, komu by se to četlo na Wattpadu mnohem lépe než tady, tak tam jsem jako Kikina182. Ale bude vážně chvilku trvat, než tam dám všechny povídky, které tenhle blog obsahuje, tipuju že tak půl roku minimálně.

Já osobně Wattpad hodně ráda využívám ke čtení příběhů, ale bohužel je tam hodně nekvalitních příběhů, které i když mají dobrý námět se nedají absolutně číst. Takže rozhodně pokud máte účet, napište mi pod jakým jménem a pokud máte doporučení na nějakou kvalitní povídku, určitě taky napište do komentů, nebo kamkoli jinam.

Pokud by měl někdo zájem se mnou něco prodiskutovat, ať už ohledně knih, blogu nebo si jen tak promluvit, určitě nemám problém. Myslím, že v sekci Autorka je na mě kontakt i Facebook, ale pokud ne (tak to brzy napravím), tak e-mail je kakristyna@seznam.cz a na Facebooku mě normálně najdete jako Kristýnu Kaderovou. Mám i Skype, ale nepoužívám ho. Mám dojem, že jsem tam nebyla víc jak rok, takže tam mě určitě neseženete a co se týká Asku, tak ten budu rušit. Twitter jsem si kdysi také zakládala, ale rovněž ho nepoužívám, takže hledat mě tam by byla asi ztráta času.

A víte co? Zase mám ten neblahý pocit, že jsem vám chtěla říct ještě něco moc důležitého, ale prostě mi to vypadlo z hlavy a za boha si nemůžu vzpomenout. Měla jsem si to napsat... no nevadí. Až si vzpomenu, tak vám napíšu. A zatím by to asi bylo vše. Pokud jste dočetli až sem, tak gratuluji a budu opravdu ráda, když mi řeknete svou názor k daným věcem popřípadě zanecháte svoje odkazy a přezdívky. Moc mi to pomůže a udělá radost. Pokud jste v tomto článku objevili nějakou chybu, tak se omlouvám. Procházela jsem to, ale je to skutečně hodně textu a mě teprve před pár hodinami přešla migréna. Ale snad by tam nic být nebylo... pokud je, určitě mi dejte vědět a já to hned opravím.



7 komentářů:

  1. Je super, že si dorobila menu, vôbec to nie je chaos tým, že si aj sem do článku dala odkazy na články si to pekne zjedodušila :-) Uži si sviatky a je super, že si dáš pauzu, tiež to mám v pláne, obzvlášť, keď po sviatkoch ma čakajú skúšky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale trvalo mi to :D
      Děkuju, také si je užij :)

      Vymazat
  2. No lekla jsem se co to tu je ale pak mi došlo, že ses dala asi na rozcestníky. =) Chápu to, je to pak přehlednější.
    Myslím že jakékoli knižní články jsou fajn a nikdo se za ně zlobit nebude a zkusit můžeš vše. =)
    Já na fb také moc odkazů nedávám, ono ani není na co vlastně ale i tak.
    A svátky si užij, pauzu chápu. Já naopak budu mít čas na psaní, tak snad alespoň nějaké články dám dohromady abych měla co zveřejňovat. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, sama bych se lekla :D Ale jinak to bohužel udělat nešlo... vlastně jsem to měla udělat dávno, ještě než jsem začala používat blogger.
      Hlavně aby to někdo četl :D
      V poslední době se snažím je tam přidávat víc, ale moc se mi to nedaří :D
      Děkuju :) Já určitě budu psát články a recenze, i dneska je píšu. Ale komentování mi vždycky zabere několik hodin a já chci hlavně číst a koukat na pohádky :)

      Vymazat
  3. Váš že já jsem si ani nevšimla, že nemáš žádné menu?:D

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně si zapracovala na menu? :D No, také bych to potřebovala :D Začínám mít pocit, že je na mém blogu šílený zmatek a ani já sama tam nikdy nenajdu to, co hledám.
    Myslím si, že všechny tři články jsou skvělé a měla bys je také dělat, obzvlášť třeba TBR by mě u tebe dost zajímalo a stejně tak i nějaké shrnutí, ať už se radši vypíšeš nebo svůj názor vyjádříš jen GIFkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, už jsem se k tomu dokopala :D Když se blíží ten nový rok... :D
      Tak uvidíme, rozhodně to minimálně na půl roku zkusím a pak se uvidí. Buď to přestanu dělat nebo budu pokračovat...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)