Pages

101 mandal pro krásný den #34

Po několika docela pěkných mandalách se znovu ozval stres a já vztekle vybarvovala a vybarvovala. A nevím proč, ale to už je potřetí co jsem ve stresu vybarvila nějakou sněhovou vločku. Snad někdy vybarvím nějakou s naprosto chladnou hlavou...

Jak je vidět, tak jsem ji totálně odflákla. Střídají se tu pouze tři odstíny modré a stříbrná. Asi jsem byla víc vystresovaná, než jsem myslela, když jsem si nedala záležet ani na výběru barev.

Tahle vločka je prostě... hrozná. Jiné slovo na to neexistuje a nevidím důvod, proč to tu dále rozebírat. Radši se půjdu pokusit vybarvit další mandalu mnohem lépe. Ale až za pár hodin nebo dní.





8 komentářů:

  1. Nemyslím, že by bola až taká strašná :-) Myslím, že vyzerá pekne a navyše, človek sa potrebuje občas odreagovať a takéto maľovanie je na to ako stvorené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To je pravda, je to vlastně hlavní účel omalovánke :)

      Vymazat
  2. Pokud sis odpocinula, splnilo to svuj ucel a o to jde
    Mne se spise nelibi styl teto mandaly celkove,znam mnohem hezci provedeni :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... moc ne :D Ale aspoň jsem díky tomu nic nezničila :D
      To já taky... tohle jsou vlastně jedny z prvních omalovánek, které vznikly a první, které jsem si koupila.

      Vymazat
  3. Ja myslim, ze to mas pekne. Jen u teto mandalove knihy se mi nelibi, jak maji vsechny obrazky silne linky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny je silné nemají, ale některé, jak je vidět ano. Také se mi to moc nelíbí :(

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)