Pages

Unboxing #47



V pondělí jsem našla ve schránce obálku (vážně netuším, jak se tam vešla). Jenže jsem zrovna v pondělí byla na vánočních nákupech a přišla domů pozdě. No... tak pozdě ne, ale byla už tma, takže nafotit to jednoduše nešlo. V úterý jsem už přišla v čas nafotila to, i když pořád nebylo úplně nejlepší světlo a večer jsem to chtěla hodit na blog, ale ten jak asi víte nefungoval. No a včera jsem byla pro změnu unavená a měla horu učení, takže vám ho sem se třídenním zpožděním dávám až dnes. A vůbec nevím, jestli jste stáli o tak dlouhé vysvětlení, dneska jsem nějak ukecaná.

Je to opravdu špatná fotka v opravdu špatném světle, takže pravděpodobně skoro nic nevidíte. Jedná se tedy o balíček ze Slovenska, konkrétně od Casion, u které jsem byla v soutěži na prvním místě za ČR. A vím, že to nevidíte, ale hrozně moc se mi líbí známky. Jednoduché, elegantní a přesto krásné. Taky bych tu takové potřebovala. Jop, vážně jsem divná když melu o známkách, radši už se pojďme mrknout na knihu.


Mohla jsem si vybrat z několika knih a popravdě jsem původně chtěla úplně jinou. Nakonec jsem se ale rozhodla, že si ji spíš koupím a u Casion si vybrala knihu o Jamesovi Bondovi. Přiznávám, že jsem nikdy neviděla ani jednu Bondovku, takže je to dost divný výběr, ale zalíbil se mi název. Diabol sa postará. Jsem tedy skutečně zvědavá, o čem kniha od Sebastiana Faulkse bude.


A kromě knihy byl v balíčku vzkaz od Casion a následně papírky s tématem Harryho Pottera. Jelikož jsem dost velký fanoušek ( i když si nejsem jistá, jestli se můžu označovat za Potterhead), tak mě nemohly nepotěšit.



8 komentářů:

  1. Kniha má krásnou obálku, užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé som rada, že balíček v poriadku dorazil a že sa ti výhra i potterovské drobnosti :-) Dúfam, že sa ti kniha bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je to krásné :) Určitě bude, jen se k ní musím nejdřív dostat :)

      Vymazat
  3. Kristý, gratuluji k výhře a ať se knížka líbí :) měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace, ať se kniha líbí :)
    Katy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)