Pages

Unboxing #46



Další unboxing? Další unboxing! Upřímně jsem ale vůbec nečekala, že mi kniha přijde takhle rychle, zvlášť když jsem posledně čekala dva měsíce...

Jedná se tedy o recenzák od Martinusu. Ano, vím, že se v poslední době jedná jen o samé recenzáky, ale znáte mě. Když si něco kupuju, jdu většinou do knihkupectví, navíc se blíží Vánoce, takže radši nic nekupuju.


Jako první na mě vykoukly čtyři záložky s nápisem Usnul/a jsem na této stránce. A z druhé strany je pak možné napsat název knihy, ohodnotit ji a další věci.


Pak jsou tu archy samolepek. Vy už je asi znáte z mého předchozího unboxingu a myslím, že mi dáte za pravdu, když řeknu, že jsou krásné.


Pak jsem objevila darovací pohlednice. Kdo by nestál o nějaký ten čas na víc, že? 


A poslední jsou hlavolamové samolepky... které jsem stále ještě nepochopila... ne že bych se o to nějak snažila.


A teď se dostáváme ke knize. Tentokrát mi Lucka z Martinusu poslala seznam ze kterého jsem si mohla vybrat. Tam byla Geek Girl, Pomsta & rozbřesk a další úžasné knihy o které jsem si nemohla říct, jelikož jsem nechtěla riskovat, že je budu mít po Vánocích dvakrát. Nakonec jsem se tedy rozhodla pro doplnkovou knihu k mojí oblíbené sérii. Jedná se o Kdo je kdo ve světě stínů. A musím říct, že vypadá naprosto skvěle.


13 komentářů:

  1. Juuuu krásné vychytávky, škoda, že je posílají jen s recenzemi, mě akorát pošlou vždy jednu záložku.
    Jinak závidím, také jí mám na seznamu a jsem ráda, že je konečně k objednání. Přeji hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle většinou taky nedostávám :D A i tak je to oproti jiným blogerům docela málo :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  2. Jééé krásna kniha, tiež by som ju chcela :-) A darčeky či drobnosti sú veľmi pekné, najmä tie nálepky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já poslední dobou mám také samé recenzáky, ale do toho si kupuji i své knihy a jak říkáš. Vánoce :/ Mega položka :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky počkám na slevy a pak si nakoupím :D Ale také si hodně knih půjčuju z knihovny, zvlášť když nemám s daným autorem zkušenost.

      Vymazat
  4. Záložky a samolepky jsou super! :) Ať se ti knížka líbí, hezké čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super balíček :) Já sérii zatím nečetla, ale plánuji to :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska jsem ji v knihkupectví držela v ruce. =D Měla jsem na ni zálusk ale chtěla jsem ji vidět a když jsem ji našla musela jsem si ji prohlédnout. Série jsem nečetla, jen viděla film.
    Tato kniha měla ale krásný obal, písmo. Přímo mě přitahovala ale co se týče obsahu, asi jsem čekala něco jiného, přesto ilustrace byli pěkné a pro nadšence série určitě skvělý doplněk. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilustrace jsou na knize asi to nejlepší... :/

      Vymazat
  7. jeeee, kdy bude recenze :-D to chci videt :-P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)