Pages

Unboxing #45

Skutečně jsem neměla v plánu dát na blog tři unboxingy za jeden týden, ale ono se to všechno tak nějak sešlo. Navíc jsem ani nepočítala s tím, že by mohly balíčky přijít, abych z toho udělala jen jeden článek.

Každopádně jsem včera dostala balíček s recenzákama od Omegy. A ta fotka je vážně špatná, ale domů jsem přišla pozdě, takže to jinak bohužel nešlo, ale s focením knih jsem tedy počkala na dnešek, aby tam bylo aspoň něco vidět.



Jako první na mě vykoukl Manolito na cestách od Elviry Lindo. Pokud si dobře pamatuji, tak je to pátý díl. A jak to tak vidím, tak si ji přečtu hned zítra. Trocha vtipu mi neublíží.


Další na mě vykoukl Knedlíček od Julie Murphy. Původně jsem knihu nechtěla, ale nakonec mě na ní nalákala kamarádka. Jsem tedy skutečně zvědavá, jaká vlastně bude.


A poslední, trochu akčnější knihou je Ztracená od Adama Nevilla. Jedná se o postapokalyptický román a podle anotace bych řekla, že to bude rozhodně zajímavé. Snad se nemýlím.



16 komentářů:

  1. tak s takovymi vecmi nepocitam, proste kdyz prijde, tak vyjde clanek, hotovo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě vyjde článek když je světlo na focení a nezapomenu na to :D

      Vymazat
  2. Tak to s tými článkami poznám. Raz sa mi stalo, že na stránke boli vidieť len samé unboxingy. :D Super knihy, dúfam, že si ich užiješ. Maj sa krásne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý týden jsem do toho neměla daleko :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Najviac ma zaujala tretia knihy, ktorá vyzerá ako dobré čítané. Verím, že aj prvé dve také budú, ale nie sú to veľmi knihy pre mňa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec mě to nepřekvapuje :D Zítra ji začnu číst a s trochou štěstí bude recenze do konce listopadu :)

      Vymazat
  4. Knedlíček vypadá lákavě :-) Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou ti toho chodí až moc :D No, Knedlíček ti závidím, ale to už asi víš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, ale nestěžuji si :D Je mi vážně líto, žes ho nedostala... :(

      Vymazat
  6. Pěkné knihy, neznám, ale těším se na recenze, přeji hezké počtení.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní přírůstky! :) Knížky Ztracená a Knedlíček mi také přišly a na Knedlíčka už mám recenzi a musím říct, že se mi strašně líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knedlíčka jsem včera přečetla, ale k recenzi jsem se zatím ještě nedostala. Ale nejsi jediná, komu se líbil :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)