Pages

Unboxing #43

Ve čtvrtek mi přišel balíček, který tentokrát pro změnu zůstal u souseda, který mi ho naštěstí dal. Chtěla jsem ho nafotit, ale ve čtvrtek i v pátek jsem přišla domů docela pozdě, takže byla tma a já to nemohla nafotit, proto sem dávám unboxing až teď. A jak jste už asi poznaly, jedná se o recenzák od Omegy.



Jedná se o knihu Cech objevitelů od Jona Bairda a Kevina Costnera. Upřímně jsem byla trochu v šoku, když jsem knihu vybalila a zjistila, že má něco přes 700 stran, čekala jsem že bude tenčí. Ale když jsem jí otevřela a viděla, jakým stylem je psaná, pochopila jsem, že knihu budu mít přečtenou rychleji než bych řekla. A vevnitř vypadá opravdu úžasně, ale to je téma na recenzi.




12 komentářů:

  1. To jsem ted na netu videla nekolikrat. Jsem zvedava na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že knihu dostalo hodně lidí :) Pokusím se ji přečíst co nejdřív :)

      Vymazat
  2. Kniha má krásnu obálku, verím, že taká bude aj obsahovo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si ten obsah ani neviděla. Vypadá skutečně nádherně :)

      Vymazat
  3. Také na mě čeká, jsem na ní zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, na tu jsem viděla reklamu v dopravě a také se mi líbil popis, přeji hezké čtení a těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Odhaduji, že bude tak koncem listopadu :)

      Vymazat
  5. Vzhledově vypadá krásně, tak snad bude stejně dobrá i obsahově :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)