Pages

Malujeme s CooBoo #5 aneb Ta pravá kabelka


Upřímně jsem v posledních dnech neměla na malování vůbec pomyšlení, natož čas. Ale uvědomila jsem si, že mám v CooBoo omalovánkách pár věcí uděláno a dokonce i nafoceno, jen jsem to nějak zapomněla zveřejnit, celá já. Dnes tedy bude jen krátký článek, jelikož tohle je opravdu krátká sekce.


Miluju kabelky, ostatně to asi skoro každá holka. Jenže je nenosím. Nejsem na to zvyklá a tak mě s kabelkou zahlédnete jen zřídka, ale moc ráda se na ně dívám.

Sekce kabelek je dost krátká a já jsem za to ráda, jelikož, jak můžete vidět, se nejedná i nijak propracované obrázky, kterým bych ráda věnovala víc místa. Popravdě bych tuhle část klidně i vyškrtla. Ale dvě stránky kabelek ještě nikoho nezabily.

Na těchto stránkách vůbec není vidět fantazie. Jsou zde prostě naházené kabelky, které si můžu vybarvit. Určitě by se to dalo promýšlet mnohem lépe.

Popravdě jsem každou kabelku vybarvila tak, jak mě zrovna napadlo. Autoři omalovánek to zrovna dvakrát nepromýšleli, tak já taky ne. Akorát kabelku se zebřími pruhy jsem nevybarvovala, jelikož se mi líbí tak, jak je.




6 komentářů:

  1. Kabelky mám rada a už som si aj zvykla ich nosiť, síce také väčšie aby sa mi tam zmestila kniha a ostatné veci :D Tieto obrázky sú síce iba tak naukladané vedľa seba, ale výzorovo sú pekné a vyfarbila si ich tiež pekne, páčia sa mi pestré farby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabelky mám ráda, jenže vždycky nosím šíleně moc věcí a pak mě z toho bolí záda :( Ale pár jich taky mám, jen je nenosím tak často, jak bych ráda :( Pěkně vypadají, ale chybí v tom fantazie... Děkuju :)

      Vymazat
  2. Poslední dobou jsem na kabelky docela ulítlá! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To mi připomíná, že po dlouhé době jsem k těmhle omalovánkám konečně zase sedla :D Kabelky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně! Mám bouchnout bublinky? :D
      Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)