Pages

101 mandal pro krásný den #33

Tahle mandala mi dala opravdu hodně zabrat. Pokud si dobře pamatuji, tak jsem ji začala vybarvovat už před několika měsíci, jenže to byla příšerná piplačka a já neměla trpělivost, tak jsem šla vybarvovat radši mandaly, které následovaly. Ale nakonec jsem ji přeci jen dokončila a to při sledování slavné žluté rodinky.

Vůbec nevím, co má mandala představovat. Nevěděla jsem to předtím, než jsem ji začala vybarvovat, v průběhu a ani teď to nevím. Prostě jsem jen začala vybarvovat a snažila se, aby spolu barvy ladily. Jako obvykle jsem použila především modrou a fialovou barvu. Abych to nějak zpestřila (a taky proto, že mi část mandaly připomínala čili papričky) jsem k tomu ještě přidala kapku červené.

Tahle mandala je prostě tak abstraktní, že ani já v ní jako v celku vůbec nic nevidím. I tak si ale myslím, že k sobě všechny barvy ladí a vypadá pěkně. Ale zpětně jsem asi neměla použít červenou na střed, docela to vyčnívá a ne v dobrém slova smyslu.

(Opět se omlouvám za trochu rozostřenou fotku, na foťáku vypadala lépe. Ale v téhle tmě už jí znovu nevyfotím :( )



6 komentářů:

Děkuji za krásný komentář :)