Pages

101 mandal pro krásný den #32


Čekala jsem na vhodnou chvíli, abych se pustila do této mandaly. Už černobílá se mi líbila a já ji v žádném případě nechtěla pokazit. Nakonec jsem ji tedy začala vybarvovat o víkendu, kdy jsem toho překvapivě neměla na učení tolik jako obvykle a na AXN běžel seriál Scorpion.

Přesto, že jsem se na mandalu těšila, zjistila jsem, že už pět minut držím v ruce pastelku a nemám nejmenší tušení, jak ji vybarvit. Nakonec jsem to tedy riskla s fialovo-modrou kombinací na tělově růžové. Jako kdyby to byla ruka s opravdu obsáhlým tetováním.

Samotnou mě výsledek překvapil. V průběhu malování jsem čekala, že to nakonec vůbec nedopadne tak, jak jsem si myslela a že to bude hrozné, ale není tomu tak. Tedy aspoň podle mého mínění. Myslím, že se mi mandala dost povedla, i když můj názor není zrovna nezaujatý.



10 komentářů:

  1. Jééé tá je naozaj krásna a vyfarbená vyzerá super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené. Zvolila si krásné barvy do kombinace. Škoda jen, že fotka není ostřejší. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Za to se omlouvám, poslední dobou se mi hrozně klepou ruce :(

      Vymazat
  3. Ta vypadá vážně skvěle, líbí se mi ty sladěné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý obrázek, myslím, že jsi jej vybarvila pěkně, působí uklidňujícím dojmem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)