Pages

Unboxing #41



Po delší době mám pro vás unboxing. Jedná se o recenzák od Martinusu, který jsem měla dostat někdy na konci srpna... no a je říjen. Nevím, kde se balíček cestou zatoulal, ale vážně doufám, že už se to nikdy nestane, jelikož trvalo opravdu dlouho než se to vyřešilo a zrovna příjemná komunikace to nebyla.


V balíčku mi zase chyběl vzkaz. Nevím proč, ale začínám mít pocit, že jsem jediná, komu se vzkazy k recenzákům nepíšou, ale nevadí. I tak nebyla kniha to jediné, co jsem v balíčku našla.

Tradičně zde byla visačka na dveře, takže jestli se nepletu, tak už mám tři a záložky. Těch už mám také hodně, ale záložky se vždycky hodí. A nechyběla ani tradiční samolepka. Trochu mě mrzí, že jsem nenašla magnetickou záložku, kterou v srpnu většina k balíčku dostávala, ale brečet kvůli tomu nebudu.



Novinkou byl set samolepek, které jsou opravdu krásné. Bohužel jsou docela pomačkané. Nevím, kdo s tím co dělal, ale je to opravdu škoda. I když pořád lepší pomačkané samolepky, než pomačkaná kniha.


Dlouho očekávanou knihou je Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas. Je to remake Krásky a zvířete, a já remaky miluju, zvlášť na tuhle pohádku, takže se do ní pustím hned o víkendu. 





14 komentářů:

  1. Ať se kniha líbí, já jsem s ní byla více méně spokojená, i když perfektní to nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle knížku jsem dneska narazila už asi po šesté :D
    Od Sarah mám doma Skleněný trůn, který jsem ještě pořád nepřečetla, takže se do Dvora trnů a růží pouštět nebudu. Nedávno jsem měla snahu o přečtení Cinder, ale bůh ví proč mě to nechytlo. Stejně to bude jenom proto, že mám ráda knížku v ruce a ne ve čtečce.
    Ať se ti knížka líbí. :)

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je hodně oblíbená :D
      Ke Skleněnému trůnu jsem se taky ještě nedostala, tohle mě zajímá o trochu víc :)
      Cinder... ona je to pěkná a zajímavá kniha, jen je napsána trochu nudnějším způsobem, který nemusí sednout každému... i když možná to vážně bude jen tím, žes ji měla jako e-knihu.
      Děkuju :)

      Vymazat
  3. Jééé kniha vyzerá super, tiež si ju chcem raz prečítať, snáď onedlho :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký obsah balíčku, na knihu jsem četla hodně chvály a též mám v plánu si jí přečíst až si jí pořídí. Snad se bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem v půlce a zatím jsem nadšená :) Zítra ji dočtu a recenze bude snad během příštího týdne :)

      Vymazat
  5. Do tohohle se nechystám, slyšela jsem i spoustu kritiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda neslyšela skoro žádnou... i když jsem ji ani moc nehledala. Stačilo slyšet, že je to na motiv Krásky a zvířete a bylo rozhodnuto :D

      Vymazat
  6. Dorazil mi naprosto přesný balíček :D Jediný rozdíl byl v tom, že jsem tam záložek měla víc a za to tam nebyla visačka na dveře, ale jinak naprosto stejný :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)