Pages

Unboxing #40


V pondělí mi přišly maily od České pošty, že mi přijdou balíčky. Tak jsem v pondělí přišla celá natěšená ze školy a tady nic, ani knížky ani lístek. Tak jsem čekala. Když už bylo po čtvrté, tak jsem se mrkla na internet, kde se balíčky toulají a podle internetu mi byly doručeny, jenže tady nikde nic nebylo, nikdo nic nevěděl. Nakonec se ukázala, že pošťák měl něco i pro mého bratra, kterého rozhodně nezastihl u mě doma, a balíčky mu dal. Díky tomu jsem se k nim tedy dostala až někdy kolem šesté. 

Na jednu stranu jsem ráda, že jsem pro ně nemusela na poštu, ale na druhou to nechápu. Jedna věc by byla, kdyby byl brácha doma a pošťák mu to předal tady. Ale takhle vážně nechápu, jak mu to mohl dát... vždyť ani nemáme stejný příjmení. Jak si mohl být jistý, že mi to vážně předá? Na druhou stranu občas to dává i sousedovi, takže... no asi můžu být jen ráda, že mi to nenechává ležet před brankou.

Večer se mi to sem tedy nechtělo už dávat a tak jsem to nechala na dnešek... a dostala jsem se k tomu až teď. Jedná se tedy o dva balíčky, oba dva jsou od Omegy a každý skrývá recenzní výtisk. No a po téhle větě hádám, že už víte, co se v balíčkách skrývá.

Začneme s tou menší, klasickou bílou papírovou obálkou... chvilka napětí...


Jestli jste hádali, že se jedná o Shannarův meč od Terryho Brookse, uhodli jste. Podle této série vznikl seriál, který se mi moc líbil a tak jsem knihu nemohla vynechat. I když, jestli jsem to podle anotace dobře pochopila, tak první díl pojednává o tom, co vlastně bylo před druhým dílem podle kterého je natočen právě seriál.

Pokud se nejednalo přímo o neprodejný recenzní výtisk, který jsem dostávala ještě před vydáním knihy, tak jsem nezažila, aby Omega vydala knihu v paperbacku. Je to dost zvláštní, ale co nadělám. Podle mě by to v hardbacku vypadalo mnohem lépe, ale hlavní je obsah ne?


A druhý balíček, ten na který jsem se doslova třásla...


Vidíte tu krásku? Vážka v jantaru od Diany Gabaldon, druhý díl Cizinky. Věděla jsem, že se v balíčku skrývá, ale stejně jsem vyjekla nadšením, když jsem knihu vybalila. Je prostě... no... já nemám slov. 

Bohužel jsem byla mírně zklamaná, když jsem knihu postavila vedle Cizinky. Nechápu, kdo se stará o grafické ztvárnění obálky, ale hřbety těchto dvou dílů jsou úplně rozdílné. Názvy i jména autorky jsou úplně na jiných místech, což doslova bije do očí. Dokonce i logo Omegy je na jedné knížce níž než na druhé. Moc to k sobě neladí a je to opravdu škoda.

Ale opět, hlavně že Vážku v jantaru mám. Šíleně jsem se na ni těšila a jsem nadšená a překvapená, že dodání netrvalo půl roku jako u Cizinky. (Abych byla upřímná, tak jsem se na to už v momentně, kdy mi byla nabídnuta jako recenzní výtisk začala připravovat.) 



6 komentářů:

  1. To máš pravdu, hlavní je obsah a ne obálka, ale stejně mi ten paperback u Shannarova meče vadí... :D Ach jo, já chci taky Vážku! Proč mě nevybrali? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :D Ale musím se snažit brát to pozitivně :D Nemám nejmenší tušení :D

      Vymazat
  2. O první jsem nečetla, ale o druhé ano. Krásné knižní\recenzní přírůstky, těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na knihy se těším, takže by mohly být brzy :)

      Vymazat
  3. Shannarův meč mi také přišel, ale to už víš :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)