Pages

101 mandal pro krásný den #30

A další mandala. Tuhle jsem kreslila včera. Ani nevím proč, prostě jsem najednou dostala chuť na vybarvování, tak jsem se do toho pustila. I když to zrovna snadné nebylo, vzhledem k tomu, že mi kocour házel pastelky neustále na zem...

V téhle mandale jednoduše nešlo nevidět slunečnici. Použila jsem tedy především žlutou a hnědou barvu na květ a pak zelenou na okolí. Když se na to dívám na této fotce, vypadá to, jako kdybych použila jen jednu zelenou... asi jsem měla vzít rozdílnější odstíny.

Řekla bych, že se mi mandala povedla. Rozhodně více než ta předchozí vločka. I když jsem mohla vážně zvolit jiné odstíny zelené na lístky. Nebo jsem to teoreticky mohla celé pojmout úplně jinak a udělat z toho jeden velký květ, jenže té slunečnici nešlo odolat.



4 komentáře:

  1. Velmi se ti povedla, líbí se mi jak je rozjasněná žlutou, celkový dojem skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že to nedopadlo zas až tak špatně :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)