Pages

101 mandal pro krásný den #29

Nový školní rok mi jednoduše dává zabrat. Absolutně nestíhám a jsem zavalená učením. Snažím se tedy najít nějakou cestu z toho kolotoče a nezapomenout, že mám i svůj život. Prvním krokem bylo ze sebe dostat aspoň trochu toho stresu, takže přišly na řadu mandaly.

Tahle mandala mě doslova sváděla k tomu, abych ji vybarvila jako sněhovou vločku. Použila jsem modrou a stříbrnou. Není to moc vidět, ale přísahám, že těch odstínů modré bylo několik, i když jen moc.

Jak je vidět, je mandala dost odfláknutá. Kombinace barev se mi líbí, ale jinak jsem si s jejím malováním mohla dát opravdu větší práci. Ale tahle skutečně padla kvůli tomu, abych se zbavila stresu... nebo spíš vzteku a beznaděje. I když vzhledem k tomu, v jakém jsem byla rozpoložení, to mohlo dopadnout hůř. Snad budu při kreslení další mandaly při smyslech.



4 komentáře:

  1. Je super, že si v nej našla vločku a tak tomu prispôsobila aj farby :-) Konečný výsledok vyzerá dobre a verím, že ti aj pomohla zbaviť sa stresu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No... moc ne, ale aspoň jsem jsem si nevychodila díru do koberce :D

      Vymazat
  2. Nevypadá špatně. Hlavní je, jestli splnila účel a stres trochu odehnala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)