Pages

101 mandal pro krásný den #28

Znáte mě, takže víte, že já vybarvuji většinou když sleduji seriály s dabingem. Buď takové, které jsem už viděla nebo nebo většinou detektivky. Ani tentokrát to nebylo jinak. Konkrétně se jednalo o seriál Myšlenky zločince - Chování podezřelých na což jsem koukala před několika dny.

Nevím proč, ale hrozně ráda vybarvuji listy. Vybarvování květin mám popravdě plné zuby, ale vybarvování listů mě baví snad vždycky a to i přesto, že používám pouze odstíny zelené. Těžko říct, proč to tak je. Zelená je považována za uklidňující barvu, tak možná proto.

Jedná se o čistě zelenou mandalu, takže to doopravdy není nic na co bych byla nějak extra pyšná, ale nemyslím si, že je špatná. Uznávám, že by to chtělo použít víc barev, aby to vypadalo o trochu lépe, ae nějak jsem si nedokázala představit, že bych použila jinou barvu než zelenou.







4 komentáře:

  1. Osobne by sa mi tam hodilo trochu viac tmavo zelenej, ale inak je to pekne vyfarbená mandala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Vždycky se bojím používat tmavé barvy, aby to nevypadalo moc... no tmavě :D

      Vymazat
  2. Vypadá hezky, souhlasím s Casion, že by to chtělo více tmavě zelené.

    PS: Jsem zpět a je tam i v horním volitelném boxu odkaz na článek hlavně pro sb.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Příště se pokousím, použít co nejvíc odstínů :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)