Pages

Neomlouvací článek

Po dlouhé době článek, ale moc z něj nadšení asi nebudete jelikož je spíš lehce vykecávací, než že by měl nějaký účel. I když každý můj článek má nějaký účel, jinak bych ho nepsala. Tohle ze začátku asi vypadá jako omluvný článek, ale tentokrát se vlastně ani omlouvat nehodlám, jen vám chci přiblížit důvod, proč je blog pusto prázdný.

Prvním a tím nejžívanějším důvodem je to, že kompletně předělávám můj pokoj a přesto že původně jsem měla za to, že se to stihne za jeden maximálně dva dny (jak bláhová jsem byla) tak teď to vypadá, že se to díky nábytku protáhne do půlky října. Takže tu mám ještě takové provizorní podmínky a neustále ještě něco doplňuji a přeměňuji k obrazu svému. To je vlastně hlavní důvod, proč se blogu vůbec nevěnuji.

Abych byla přesná, tak vůbec není to správné slovo, jelikož píšu recenze. Konečně dávám dohromady nějaké resty a už mi jich chybí napsat jen šest, což je v mém případě docela velký pokrok. Vlastně jsem teď od deseti hodin měla naplánováno že budu v jejich psaní pokračovat, ale rozhodla jsem se, že už by byl potřeba nějaký článek, i když jen vysvětlovací.

Všichni víte jak miluji čtení, ale tenhle rok z nějakého důvodu naprosto a totálně nestíhám číst, což nechápu, zvlášť když je teď léto. Právě proto se snažím věnovat co nejvíc času čtení (což mi paradoxně přidělává další recenze na psaní) a přiznávám, že asi stejně času věnuji i seriálům, ale na mou obranu, při nich dávám dohromady svůj pokoj.

A v neposlední řadě je prostě léto. Chci si užívat sluníčka (no dobře dneska spíš deště), mých chlupatých miláčků, rodiny a prostě života. Chci si jen tak lehnout na zahradě nebo se jít projít do lesa bez toho abych musela myslet na to, co všechno musím udělat.

To jsou moji milí čtenáři hlavní důvody, proč na blogu nepřibývají stránky a nezaktualizuji menu. Nechci vám říkat že se to v nejbližší době změní ani že se o to pokusím, jelikož vždycky když si vzpomenu, že by nebylo špatné napsat nějaký článek je skoro půlnoc a já padám únavou. Takže nějaké články určitě budou, už nebude týdenní pauza, ale pravděpodobně jich nebude tolik. Předpokládám, že to budu především drabble, Lonely Wolf, recenze a 100 mandal nebo Malujeme s CooBoo. Zatím vám to bude muset stačit, i když mám pocit, že si stejně jako já radši užíváte sluníčka dobré knihy než sezení před obrazovkou.

4 komentáře:

  1. Věř mi, že to s tím pokojem chápu.. :D Já žiju v provizorních podmínkách celou tu dobu :D
    No jo, v našich recenzních maratonech bychom měly trochu přidat - dvě recenze (v tvém případě jedna) prostě nestačí :D Ehm no já bych měla obzvlášť pohnout :D
    Souhlasím, v létě to prostě chce trochu odpočinek a hlavně zapomenout na ty povinnosti, od povinností je přece zbytek roku. Myslím, že to všichni pochopí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale občas mám dojem, že ty to podstupuješ dobrovolně :D
      Hele, já už recenzní matony nepotřebuji, já mám hotovy. Potřebuješ je ty, tím pádem bys měla přidat jen ty :D
      Bohužel to ne vždycky vyjde, ale snažíme se :D

      Vymazat
  2. Děvče, vím že ti to říkám pořád, ale nezávidím ti ani trochu. Mě už by z toho všeho asi kleplo :D ... Každopádně jsem zvědavá na konečný výsledek tvého pokoje, tak to doufám bude co nejdřív. :D
    No, svoje jsem ti už řekla, tak se jdu vrátit k psaní nové kapitolky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děvče? :D Nekoukáš náhodou v poslední době na Myšlenky zločince stejně jako já? :D Tak to s ti nedivím, ale už se pomalu, polehoučku z té kupy věcí vyhrabávám :D To nejsi jediná :D
      Dobrý nápad :) :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)