Pages

Malujeme s CooBoo #4 aneb Brýle jsou cool

Osobně brýle nenosím, dávám přednost čočkám. Upřímně přiznávám, že mi brýle moc nesluší, ale tohle všechno záleží na stylu. Mě jde spíš o to, že nerada koukám na svět přes sklo. Ale osobně proti brýlím opravdu nic nemám a zrovna na těchto omalovánkách vypadají vážně dobře. Až je mi líto, že v této části nebylo obrázků víc.

Dobře, zrovna z prvního obrázku jsem nebyla úplně nadšená, ale rozhodně nevypadá nejhůř.




Vybarvit jednotlivé proužky byla docela práce, ale výsledek stojí za to. Nejhorší bylo to, že obrázek nemá žádný konec, ale řekla bych, že jsem si s tím nakonec nějak poradila.


Jakmile vidím puntíky, nedokážu si odpustit červeno- černou kombinaci. 


Jak říkám, nedokážu odolat. Ale přísahám, že jsem uvažovala nad tím, že to vybarvím jinak, ale nedalo mi to...



Tenhle obrázek mám hrozně ráda. Přijde mi, že je na internetu plno jeho černobílých i barevných variant, ale je prostě krásný.


Podtrženo sečteno, opět vybralo CooBoo skvělé obrázky na vybarvení. Ale vážně je škoda, že jich nebylo víc... no, snad bude další část složená ze stejně krásných omalovánek.


11 komentářů:

  1. A už jsi zkoušela ty vyhraný omalovánky? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela je správné slovo :D Mám asi čtyři stránky, vážně na to není moc čas. Ale vypadají opravdu dobře :)

      Vymazat
  2. to jsou super obrázky :-) Tě obdivuju, že si ty čočky dáváš každej den, mě s tím nebaví válčit, tak tahám furt brejle :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla brýle, nosila bych je. Mám pocit, že mi brýle sluší... ale možná je to jen subjektivní pocit. :D V každém případě si s brýlemi připadám hrozně chytře a důležitě, tedy když jsem zkoušela ty bráchovy. :D Což mi připomíná, do háje, já si do toho seznamu zapomněla připsat, že si musím skočit na oční, aby mi předepsala nový recept (či jak se to jmenuje) na brýle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každém případě jsi tuhle sekci vybarvila moc pěkně. :)

      Vymazat
    2. Když mám brýle, vidím svět za sklem, což mi dost vadí...

      Vymazat
  4. Okuliare nosím takmer celý život, takže som si na ne už zvykla, ale zo začiatku mi vážne liezli na nervy :D Každopádne ilustrácie vyzerajú naozaj super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brýle jsem nosila asi dva roky a svým způsobem jsem si na ně zvykla. Pak jsem přešla na čočky a je to pro mě mnohem pohodlnější. Minimálně se tolik nešpiní :D

      Vymazat
  5. Musím říci že první obrázek je takový nemastný neslaný ale ty ostatní jsou suprový. Skvěle barevné kombinace.
    Já zrovna před týdnem vybarvovala ten třetí obrázek a také jsem zvolila červenou mašli ale puntíky mám bíle. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem přemýšlela, že první nechám nevybarvený, protože jsem nevěděla co s ním. Nakonec jsem tam tedy něco namalovala, ale moc inspirace jsem vážně neměla...

      Jsem si jistá, že kdybych zvolila bílé puntíky, tak by zrovna moc bílé nebyly :D

      Vymazat
  6. Všechny se ti vydařily, nejvíce se mi líbí poslední.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)