Pages

Unboxing #36


Jeden den se rozhodnu, že se prospím a co myslíte? Zrovna ve čtvrtek mi přišel balíček. Nemám nejmenší ponětí jestli pošťák zvonil nebo ne. I když o tom dost pochybuji. Prostě zákon schválnosti.

Každopádně jsem si pro balíček byla dneska ráno. A co se v něm ukrývá? Jedná se o recenzní výtisk od nakladatelství Moba.



Konkrétněji jde o Hříšnou světici od Jana Bauera. Abych byla upřímná, vím o knize akorát to, že je to historický román, který se odehrává na začátku českých dějin. Jelikož jsem si historické romány v poslední době dost oblíbila, i když je pravda, že se nikdy nejednalo o českou historii, doufám, že mi kniha sedne.



8 komentářů:

  1. Vidím prvně. Ale historii mám ráda. Tak jsem zvědavá na tvoji recenzi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se do knihy nepustila, ale plánuji si ji přečíst během příštího týdne :)

      Vymazat
  2. Prajem príjemné čítanie, o knihe som ešte nepočula, tak som zvedavá čo na ňu povieš :-ň

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem o ní nečetla, přeji ať se líbí a dobře čte.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět knihu neznám, ale ať se ti líbí :)
    (pokud si ji ještě náhodou nečetla:D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)