Pages

Noc

Temná noc končí, už svítá. Budím se ze snu a pomalu si přeji, aby ta temná noc neskončila. Ve snu mohu volně dýchat, ale tady? Realita se mi omotává kolem krku jako liána a já nemůžu dýchat. Ve snu je to všechno jinak. Jsem svobodná, nespoutaná, živá. A tak si přeji, aby zase přišla. Temná noc je pro mě světlý bod. Doba, kdy mohu svobodně dýchat. Jenže teď je konec a já se cítím svázaná životem. Dusí mě a já nevím, co s tím dělat. A tak doufám. Doufám, že další noc nadejde už brzy a já budu znovu volná. 

6 komentářů:

  1. Zajímavé. To mě napadlo jako první. Většinou je to naopak, temná noc děsí ale tady ji hrdinka vítá. Dobrý nápad. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas trochu temnoty neuškodí :) Děkuju :)

      Vymazat
  2. Príjemné a dobre napísané, čítalo sa to dobre a páči sa mi, že je to trochu iné než bežné príbehy/drabbles :-) Trochu temnoty nezaškodí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je opravdu nádherně napsané :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)